  • Data: 2012-07-19 10:40:30
    Temat: Re: z cyklu bezwypadkowe... z forum mazdy:-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    >W archiwum już jest :) tylko że u nas może 0.5% ludzi przy kupnie
    >auta sprawdza VIN ... reszta wierzy w cuda.

    >A takich aut jak ta Mazda to mam kilka dziennie na stronie :(
    >http://otomoto.pl/bmw-328-C23933679.html
    >No i sam sprawdziłem:
    >http://www.bezwypadkowy.net/forum/59-ocena-auta/277
    21-proba-o-zdekodowanie-vin-bmw
    >Chronologiczna lista zdarzeń, które mogą dotyczyć tego pojazdu
    > Data: 2010-03-23
    > Tytuł: Pojazd uszkodzony / zniszczony (SALVAGE)
    > Uszkodzenia: Uszkodzony bok pojazdu
    > Opis: Pojazd wystawiony na sprzedaż (AUKCJA - USA)
    >Zdjęcia po zalogowaniu dla czepialskich.

    Tresc powyzej tez tylko po zalogowaniu, tym niemniej ... naprawde
    kazde auto figuruje w jakiejs publicznie dostepnej bazie ?
    Jakos watpie, poza cepikiem, szwecja i paroma innymi :-)

    A jak sie kupuje w kraju auto z USA, to po cholere sprawdzac - wiadomo
    ze to jakos tak bedzie wygladalo :-)

    J.