-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Tomaszek <t...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: [z archiwum ą]czesc 10
Date: Thu, 07 Jan 2010 10:38:37 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 18
Message-ID: <hi4a2g$afi$1@news.onet.pl>
References: <hi2dvg$n4$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 82-210-134-116.home.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1262857104 10738 82.210.134.116 (7 Jan 2010 09:38:24 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Jan 2010 09:38:24 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091204
Thunderbird/3.0
In-Reply-To: <hi2dvg$n4$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:230192
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-01-06 17:33, brum pisze:
> Za każdą sekundę poniżej wymaganego czasu obsługi operator otrzymuje 2
> punkty rankingowe, a za sekundę powyżej 2 punkty karne. Brak punktów
> karnych z obserwacji pracy to dodatkowych 10 punktów rankingowych. Są
> też punkty karne definiowane przez tzw. "listę mandatów". "Najdroższy"
> mandat (40 punktów karnych) to "celowe zrzucenie wywołania". Wysokie
> pozycje w rankingu mają szansę zająć jedynie osoby, które przy
> zachowaniu wymaganego czasu obsługi bezbłędnie udzielają informacji.
> Oczywiście, aby pomóc doradcom w podnoszeniu kompetencji organizowane
> są szkolenia, spotkania z przełożonymi czy rozmowy coachingowe.
Ja się przeraziłem, jak to przeczytałem. Przecież wystarczyłoby logiczne
myślenie?!? Ocenianie jakości rozmowy na podstawie jakiś tam punktów?.....
--
_____________________________| TOMASZEK |____________________________
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
| Nie należę do żadnej partii politycznej |
\----------| e-mail: d...@g...com |----------/
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.10 08:49 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
- Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=