  • 1. Data: 2010-03-08 22:32:19
    Temat: youtube - czy to normalne ???
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Znalazłem takiego wesołka ...

    http://www.youtube.com/user/SenbaMasaki

    Obejrzyjcie kilka filmików ;) , miłośnik wjeżdżania na plaże.
    6008

  • 2. Data: 2010-03-09 01:11:15
    Temat: Re: youtube - czy to normalne ???
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    Tak, youtube to normalne.

    On 2010-03-08 22:32:19 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> said:

    > Znalazłem takiego wesołka ...

    To, że coś znalazłeś jest normlane.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2010-03-09 01:13:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-09 01:11, Bydlę pisze:

    > To, że coś znalazłeś jest normlane.

    OK, rozszerzam ... padło kilka tekstów na grupie, że jazda z
    rejestratorem jest zboczeniem ...

    Kim w takim razie jest właściciel tego kanału ????

    6008

  • 4. Data: 2010-03-09 01:16:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    Rafał \"SP\" Gil wrote:

    > OK, rozszerzam ... padło kilka tekstów na grupie, że jazda z
    > rejestratorem jest zboczeniem ...

    Jazda w celu donoszenia, a nie kręcenia filmików dla rozrywki.

    > Kim w takim razie jest właściciel tego kanału ????

    Hm... Japończykiem?

    --
    cokolwiek

  • 5. Data: 2010-03-09 01:31:56
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-09 01:16, to pisze:

    > Jazda w celu donoszenia, a nie kręcenia filmików dla rozrywki.

    Strzelam, że jak nakręci przypadkiem morderstwo, to podrzuci to
    kaprawym policjantom ...

    > Hm... Japończykiem?

    WATSON normalnie ;>

    6008

  • 6. Data: 2010-03-09 02:04:22
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > OK, rozszerzam ... padło kilka tekstów na grupie, że jazda z
    > rejestratorem jest zboczeniem ...
    >
    > Kim w takim razie jest właściciel tego kanału ????

    Oni juz tak maja, z reszta pewnie widziales to:
    http://www.youtube.com/watch?v=YBNM8V2GYyA

    --
    pozdr

  • 7. Data: 2010-03-09 02:28:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    Rafał \"SP\" Gil wrote:

    > Strzelam, że jak nakręci przypadkiem morderstwo, to podrzuci to kaprawym
    > policjantom ...

    I bardzo słusznie. Morderstwo > przekroczenie podwójnej ciągłej przy
    wyprzedzaniu traktora.

    > WATSON normalnie ;>

    Sam byś na to nie wpadł, przyznaj się. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 8. Data: 2010-03-09 11:48:54
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 9 Mar, 01:13, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > OK, rozszerzam ... padło kilka tekstów na grupie, że jazda z
    > rejestratorem jest zboczeniem ...
    >
    > Kim w takim razie jest właściciel tego kanału ????

    Pracownikiem google? :)

  • 9. Data: 2010-03-09 14:39:55
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-09 01:13:37 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> said:

    > OK, rozszerzam ... padło kilka tekstów na grupie, że jazda z
    > rejestratorem jest zboczeniem ...

    Aaa... To przepraszam i raz jeszcze:

    Fajne filmiki.
    Obejrzałem dwa i stwierdziłem, że to nie dla mnie.
    Moja melodia gra inaczej.
    :-)

    > Kim w takim razie jest właściciel tego kanału ????

    Mi to tito, kim jest.
    :-)))

    --
    Bydlę