  • Data: 2014-03-28 22:50:21
    Temat: Re: [youtube] Potrącenie pieszego na przejściu
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale w zasadzie ma racje. Kierowca niewatpliwie jechal w sposob
    > niebezpieczny i mandat mu sie nalezy :-)
    Kierowca zasnął na autostradzie 30 minut po półgodzinnym odpoczynku.
    Karać go za to dodatkowo - gdzie logika i sens?

    > Niestety każde doświadczenie, które miałem nieprzyjemność mieć, kończyło
    > się
    > przynajmniej mandatem, nigdy np. słowami "człowieku opamiętaj się!"
    > Dodam, że większość "zbrodni" to przekroczenia o 20-30km/h dopuszczalnych
    > prędkości.

    > Jak takie "opamietaj sie" poprzec mandatem, to wiekszy skutek przynosi
    > :-P
    Dla budżetu, a dla ukaranego? Nigdy nie czułem, że zostałem ukarany
    sprawiedliwie, zawsze odbywało się to na zasadzie polowania.

    > Ale za rok trzeba bedzie postawic 100, a pozniej 120.
    > W srodku miasta :-)
    > Zostanmy przy 70 i tablicy "fotoradar" :-)
    Wyciągasz zbyt daleko idące wnioski.
    Na pewnych autostradach nie ma ograniczenia prędkości i jakoś wszyscy nie
    jadą tam 300, a nawet 200 km/h.
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO