    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: [youtube] Potrącenie pieszego na przejściu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <lh0s9f$4io$1@node2.news.atman.pl> <lh0sg7$j1r$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lh0tl0$j1r$3@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lh0ujm$j1r$5@node1.news.atman.pl> <lh1dcq$but$1@node1.news.atman.pl>
    <53344828$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@h...linksys>
    <53346ca7$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    <lh1qmp$r9j$1@usenet.news.interia.pl> <lh1rb5$4dn$1@node2.news.atman.pl>
    <lh1s6t$si4$1@node1.news.atman.pl> <lh1stm$62m$1@node2.news.atman.pl>
    <lh27gm$9ls$1@node1.news.atman.pl> <lh39qh$fcj$1@node2.news.atman.pl>
    <lh3j05$oij$1@node2.news.atman.pl>
    <5335737f$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <lh3tvq$45a$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Fri, 28 Mar 2014 20:30:09 +0100

    Dnia Fri, 28 Mar 2014 14:38:05 +0100, WOJO napisał(a):
    > OK, a nie czujesz tu nutki hipokryzji?
    > Policja łamiąca przepisy i jednocześnie wystawiająca mandaty dla "nie
    > swoich"?

    No ale jakby nie wystawiali, to by sie nie dalo jezdzic po tych
    naszych pirackich drogach :-)

    > OK, ale jak stoję z zepsutym samochodem na drodze, to radiowóz się
    > zatrzymuje i policjant pyta, czy może mi jakoś pomóc.
    > Zdarzenia autentyczne. Wyobrażasz sobie takie zachowanie w Polsce "Panów
    > Policjantów"?

    Wyobrazam sobie.
    Choc z drugiej strony - jedni koledzy tu pisza ze 112 nie chce podac
    numeru do pomocy drogowej, a drudzy ze to bardzo dobrze :-)

    > I słusznie, ale do odebrania PJ trzeba się tam wykazać naprawdę dużą
    > "yntelygencjom".

    Przekroczyc predkosc o wiecej niz 30km/h.
    Albo uzbierac 7 punktow ...

    > A takie drobne dachowanie.
    > Samochód do kasacji, wszyscy bez zadrapania, zero strat na mieniu cudzym, a
    > "pan władza" - muszę wystawić mandat i 6 pkt. :)

    Ale w zasadzie ma racje. Kierowca niewatpliwie jechal w sposob
    niebezpieczny i mandat mu sie nalezy :-)

    > Niestety każde doświadczenie, które miałem nieprzyjemność mieć, kończyło się
    > przynajmniej mandatem, nigdy np. słowami "człowieku opamiętaj się!"
    > Dodam, że większość "zbrodni" to przekroczenia o 20-30km/h dopuszczalnych
    > prędkości.

    Jak takie "opamietaj sie" poprzec mandatem, to wiekszy skutek przynosi
    :-P

    > Wybieram bramkę nr 3. :)

    Ale za rok trzeba bedzie postawic 100, a pozniej 120.
    W srodku miasta :-)
    Zostanmy przy 70 i tablicy "fotoradar" :-)

    J.