    Date: Thu, 27 Mar 2014 19:01:37 +0100
    From: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [youtube] Potrącenie pieszego na przejściu
    <kv4au7sytu00$.dlg@myjk.org> <lh0opi$1nuk$1@news2.ipartners.pl>
    <v...@m...org> <lh0r8j$nvc$1@node1.news.atman.pl>
    <16waj27n08wos$.dlg@myjk.org> <lh0t23$1pkq$1@news2.ipartners.pl>
    <12nvszf48uxo5$.dlg@myjk.org>
    <533401df$0$2240$65785112@news.neostrada.pl>
    <lh119c$ueh$1@node1.news.atman.pl>
    <53341682$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    <lh16a2$44q$1@node1.news.atman.pl> <lh19dv$7l8$1@node1.news.atman.pl>
    <53344ee6$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <lh1npe$l54$1@usenet.news.interia.pl>

    W dniu 2014-03-27 18:39, mk4 pisze:

    > No a ile widzisz tej drogi? 6-7 metrow? To chyba nic dziwnego, ze
    > hamuje. Wszak w momencie kiedy pierwszy raz widac swiatla samochod nosem
    > dotyka linii zatrzymania przed przejsciem. No gdyby w tym momenci enie
    > hamowal to nie wiem - chyba musialby spac.
    No właśnie też chyba dałem się tak złapać i myślałem, że hamował jak
    wjechał w kadr, ale Artur zwrócił mi uwagę, że stopy włączają mu się już
    po tym jak walnął.

    > A i w zaden sposob nie widze jak to mialoby zwiekszac/zmniejszac wine
    > kierowcy - skoro odleglosc i tak jest taka jak skok bezposrednio na maske.

    Gdyby hamował przed przejściem tak jak mi się pierwotnie zdawało, to
    wtedy można by uznać, że zachował ostrożność. Jeśli hamował parę metrów
    za przejściem to zachowanie ostrożności jest już dyskusyjne.

    Pozdrawiam,
    Jarek