  • Data: 2014-03-27 17:31:32
    Temat: Re: [youtube] Potrącenie pieszego na przejściu
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-27 17:19, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup
    (...)

    > I co to zmieni w kwestii osoby pakującej się komuś pod koła?

    Zmieni i to zasadniczo.

    > Pomyśl, byle powoli.

    Ty lepiej myśl szybko...

    > Jak ktoś nie patrzy tylko lezie to nie ma znaczenia jak
    > bardzo będziesz szykanował kierowców niczego nie zmienisz.

    Zmieni się zasadniczo podejście do kwestii pieszych - jak nie
    z rozsądku to ze strachu.

    > Bo nie w tym
    > miejscu to w innym taka święta krowa komuś pod maskę się wpakuje.

    Może tak, może nie. Nie próbuj sprowadzać sprawy do absurdu, ponieważ
    to wychodzi dość głupio - zazwyczaj jest to problem braku argumentów.
    Zasadniczo nie chodzi o święte krowy, tylko ogólnie o podejście
    wielu kierowców do pieszych.

    > Tymczasem rozwiązanie jest proste i uczą go od lat już w przedszkolach -
    > _przed_ wejściem na jezdnię należy _upewnić_ się że nic nie jedzie.

    Hmmm, zasadniczo to rzadko ktoś się pakuje przed samochód bez upewnienia
    się, że zdąży.

    > Gdyby każdy pieszy tego przestrzegał to za wyjątkiem sytuacji gdy
    > kierowca wjedzie na chodnik piesi na drodze by nie ginęli.

    Wolne żarty - dziwnym trafem piesi dość często giną na pasach i to
    nie wchodząc tuż przed pojazd, a idąc przez pasy przy stojących
    samochodach.

    > No ale to
    > wymaga _myślenia_ a po co myśleć skoro mam pasy, zielone, pierwszeństwo
    > czy amulet nieśmiertelności.

    Tak, zrozumienie problemu wymaga myślenia i myślę, że potrafisz
    się z tym zmierzyć :P