  • 51. Data: 2011-12-19 13:29:45
    Temat: Re: yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-19, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie wiem. Jak afryka byla mloda to mnie sie wirago (duze) podobalo, a
    > slinilem sie do ceiksa.

    Zboczeniec czy inny fetyszysta... Fuj.

    > Zreszta afryki nie polecam, kto potrzebuje takiego motora to sam dojdzie
    > do wniosku ze szuka afryki. A jak nie, to pewnie nie potrzebuje.

    Pewno trza miec garaz z niezlym wyposazeniem? Jakies tokarki, frezarki,
    prasy?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 52. Data: 2011-12-19 13:39:38
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-12-19 14:29, AZ pisze:

    > Zboczeniec czy inny fetyszysta... Fuj.

    sam jestes faszysta!

    > Pewno trza miec garaz z niezlym wyposazeniem? Jakies tokarki, frezarki,
    > prasy?

    Niestety nie mam tokarki, frezarki ani prasy. Ale jak sie kiedys dorobie
    duzego warsztatu to sobie dokupie. Lubie obrobke skrawaniem.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 53. Data: 2011-12-19 13:45:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-19, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > sam jestes faszysta!

    Nie wiem ale wydaje mi sie, ze mnie obrazasz??

    > Niestety nie mam tokarki, frezarki ani prasy. Ale jak sie kiedys dorobie
    > duzego warsztatu to sobie dokupie. Lubie obrobke skrawaniem.

    Ale spawarke czy innego TIG-a napewno masz!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 54. Data: 2011-12-19 21:33:43
    Od: tk3city <t...@p...fm>

    On 11-12-19 12:28, in article jcn74e$7vi$...@i...gazeta.pl, "de Fresz"
    <d...@N...pl> wrote:
    > Jesteś gość. Z dwóch znanych mi 690R żadna nie chciała zejść poniżej
    > 5,5l (solo i na normalnej mapie). Na asfalcie, bo w terenie to i 7-8
    > nie jest niczym nadzywczajnym. Acz obie jeździły na przełożeniach pod
    > teren.

    Ja nie mam 690R, a 690 enduro z wgrana mapa do akrapa, ale nie sadze, zeby
    to mialo az taki wplyw na spalanie. To chyba jakies felerne sztuki oni maja
    :). Mi przy normalnej jezdzie pali 4-4,5/100.

    > Poza wydatkiem ~1k ojro - żaden.

    Po pierwsze - pisalem o tym w porownaniu do wiekszego wydatku na GS (na
    poczatku 2010r. 690 mozna bylo kupic za 28, a GS za 50, dolozenie 3-4 tys na
    dodatkowy bak do 690 i tak wychodzilo znacznie taniej niz kupno Gsa na
    asfalt),
    Po drugie - jesli chcemy miec wszystko za darmo to lepiej kupic rower, tez
    wszedzie dojedziemy, a jakze taniej, i bez dodatkowego baku :P ;-) :).

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)
    GSXR1 & 690

  • 55. Data: 2011-12-19 21:51:40
    Od: tk3city <t...@p...fm>

    On 11-12-19 12:44, in article jcn82r$aov$...@i...gazeta.pl, "de Fresz"
    <d...@N...pl> wrote:

    > To już zależy jakie kto ma priorytety. Co do serwisu, jakoś nie wierzę,
    > że w ASO KTMa zapłacisz dużo mniej niż w ASO BMW. Pomijając oczywiście
    > drobiazg, jakim są dwukrotnie częstsze przeglądy w 690.

    Czytalem na jakims forum, ze serwis jest duzo drozszy w BMW,
    Np. za przeglad po 6000 km w 690 zaplacilem 600 zl w autoryzowanym serwisie.
    Opony tez sa drozsze dla bmw.

    > Zwłaszcza na tamtejsze pustynie i w góry. O jak se poszalejesz.

    Ja tam nie narzekalem w tamtych czasach.

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)
    GSXR1 & 690

  • 56. Data: 2011-12-19 22:05:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-12-19 22:51, tk3city pisze:

    > Opony tez sa drozsze dla bmw.

    WOW ! A czym sie roznia, oprocz rozmiaru troszke ? Te do Beemwu sa w
    szachownice czy jak ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 57. Data: 2011-12-19 22:09:03
    Od: tk3city <t...@p...fm>

    On 11-12-19 14:12, in article 4eef383c$0$1209$6...@n...neostrada.pl,
    "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Z nami pojechaly do maroka dwie 690 i obydwie sie zjebaly. Troche
    > wczesniej czytalem tez ze ten zajebisty-wyprawowy motor wracal z Gruzji
    > czy z Turcji pekaesem bo sie zjebal.
    > Jak na 1-2-3 letnie sprzety taki stan jest dla mnie nie do zaakceptowania.

    Aaaa to, ze Polacy potrafia wszystko zarznac to mi nie musisz mowic.
    Nie tak dawno mialem okazje zobaczyc co Polak potrafi zrobic z civic'a
    type-r, ktory podobno jest nie do zajechania. Dopoki auto bylo w Niemczech,
    byla pelna historia, kiedy jaki olej itd itp., wystarczylo ze samochod
    przekroczyl granice historia serwisowa urywa sie, a po roku czasu auto jest
    zarzniete, a do tego pospawane z 3 czesci.
    Polacy lubia kombinowac, robic pozorne oszczednosci.
    A akurat 690 jest wrazliwa na tego typu sprawy. Nie ma co oszczedzac na
    oleju itp. (ja wlewam motorexa 10W60, wiem ze niektorzy wlewaja byle
    castrola "bo olej to olej"), pilnowac, zeby silnik sie nie przegrzal, dbac o
    zawieszenie, o czystosc chlodnicy itd itp.

    Na pewno zdarzaja sie pechowe awaryjne sztuki, ale nie wierze w ogolna
    opinie, ze ktmy padaja ot tak bez winy wlasciciela. To tak, samo jak z
    opinia suzuki, przed kupnem gsxr, czesc grupy pisala ze suzuki to padaki,
    przez 5 lat nic sie nie zepsulo (to w CBR600, ktora przejechalem 100 tys km,
    w ciagu 5 lat trzy razy zmienialem napinacz lancucha rozrzadu, a niby honda
    jest lepsza od suzuki).

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)

  • 58. Data: 2011-12-20 04:40:15
    Od: wide open <s...@g...com>

    On 12/19/2011 03:09 PM, tk3city wrote:

    > Na pewno zdarzaja sie pechowe awaryjne sztuki, ale nie wierze w ogolna
    > opinie, ze ktmy padaja ot tak bez winy wlasciciela.

    Wiesz, ja mieszkam w Arizonie gdzie off-road to bulka z maslem. KTM nie
    ciesza sie opinia sprzeta co sie psuje ..

  • 59. Data: 2011-12-20 06:39:06
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-12-19 14:45, AZ pisze:

    > Nie wiem ale wydaje mi sie, ze mnie obrazasz??

    Jakbym Cie obrazal to bym napisal 'a Ty jezdzisz KicHI!'

    > Ale spawarke czy innego TIG-a napewno masz!

    Jasne. Ale nie musisz byc zazdrosny bo nie mam butow ze szpicem i krawata.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 60. Data: 2011-12-20 06:52:26
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-12-19 23:09, tk3city pisze:

    > Aaaa to, ze Polacy potrafia wszystko zarznac to mi nie musisz mowic.

    Tomku, obydwa katy byly wychuchane i wypieszczone. W dodatku jeden
    jezdzi po germanii i tam tez jest serwisowany (czyli ani jakosc
    polskiego paliwa, ani jakosc polskich serwisow nie mialy wplywu na jego
    stan). Jak sie zaczely sypac to konsultacje telefoniczne chlopaki robili
    po polsku i po niemiecku.
    To nie byly strucle powiazane drutem, tylko motocykle zamoznych ludzi
    ktorych stac na oplacenie dobrego mechanika. Obydwa sprzety byly kupione
    w salonach, a Piotrek na codzien ujezdza jakiegos malego kata.
    BTW jeden z katow mial cos zjebane i lapal szime, germanskie ASO do
    spolki z firma KTM nie potrafili usunac usterki i skonczylo sie na tym
    ze po nieoficjalnej sugestii firmy KTM Jacek dostal od dilera
    amortyzator skretu, ale bez montazu oczywiscie bo czesc niefabryczna i
    bez tuv (sprzet zarejestrowany w .de). Druga sztuka nie zostala
    wyposazona w takie atrakcje ;)

    > Na pewno zdarzaja sie pechowe awaryjne sztuki, ale nie wierze w ogolna
    > opinie, ze ktmy padaja ot tak bez winy wlasciciela.

    W obydwu sztukach zatarly sie pompy paliwa. Objawy byly takie jak przy
    zasyfionym filtrze powietrza. Wszyscy tankowalismy w tych samych
    miejscach (byl jeszcze jeden kat na wytrysku i nic mu sie nie stalo).
    Kazdy motocykl moze sie zepsuc, no ale jak sie sypia 2szt tego samego
    modelu w ciagu 2tyg wycieczki to ja takiego sprzeta nie chce i nie
    uwierze ze to wyjatkowy przypadek.

    pozdr
    newrom
    --