eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleyamaha super tenere vs bmw r 1200 gsaRe: yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa
    Date: Mon, 12 Dec 2011 12:18:38 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 86
    Message-ID: <jc4nue$nk9$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4...@s...googlegroups.com>
    <jbrc3l$d90$1@news.icm.edu.pl> <jbstg8$59f$1@inews.gazeta.pl>
    <jbsu3r$kee$1@news.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94.127.110.33
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1323688718 24201 94.127.110.33 (12 Dec 2011 11:18:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Dec 2011 11:18:38 +0000 (UTC)
    X-User: defresz
    User-Agent: Unison/1.8.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:649017
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-12-09 13:14:52 +0100, Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl> said:

    >> Jak na razie, to zdaje się tylko KTMowi udało zrobić się coś lżejszego w
    >> tej bardzo nielicznej klasie enduro turystycznych z dużymi silnikiami.
    >> Dopiero 800 mają sensowniejszą masę. Tylko ile kosztuje duży bak do
    >> takiej, o ile w ogóle da się go założyć?
    > Nadal nie wiemy gdzie pytajacy chce jechac tymi gorszymi drogami i
    > szutrem. Bo jak w zasiegu cywilizacji to teraz wszedzie co 300-400km w
    > dzikich krajach mozna sie zatankowac wiec takie super wielkie zbiorniki
    > nie sa az tak konieczne, zawsze mozna 5 czy 10l ze soba targac w
    > dodatkowych bankach i tez nie jest to problem.

    Problem nie problem, zawsze miło jest mieć możliwość wlania więcej bez
    konieczności chrzanienia się z troczeniem kanisterków.


    >>> za bardzo najebany elektronika,
    >> A który współczesny motocykl nie jest?
    > Ale ja nie mowie o elektronice w osprzecie tylko o elektronice
    > uniemozliwiajacej normalny serwis w stylu wymiany klockow czy nie daj
    > boze po glebie wylata Ci plyn hamulcowy z rozwalonego przewodu i co
    > zrobisz z pompa abs i innymi wynalazkami bmw?

    AFAIK w Adventurach elektronika jest na takie sytuacje względnie
    odporna - owszem, kompjuter błyska błędami, ale motór dalej jedzie.


    > Albo bedziesz w Mongolii tudziez w innym Kazachstanie i bedziesz chcial
    > przeserwisowac sobie motocykl bo "pali sie jakas lampka i motur nie
    > jedzie"

    Pokaż mi proszę z którym współczesnym motocyklem nie będzie takiego
    problemu - z tych, które można kupić nowe w salonie.


    >>> za bardzo najebany patentami w zawieszeniu itp
    >>
    >> O dziwo sprawdzają się całkiem nieźle.
    > Niezle? znam pare lepiej sprawujacych sie zawieszen - ktore sa zdziebko
    > ;) pancerniejsze niz te w bmw.

    Nie mylisz aby alu wydmuszek z szosowych Bum, z tymi melami stosowanymi
    w GS-ach?


    >> Ja za to od siebie dodam, że nie kupiłbym motocykla z przeznaczeniem
    >> offroadowym (choćby takim tyci-tyci), który ma wystające na bok gary.
    >> Już wuj tam, że se można pokrywy zaworowe na kamyku rozdupczyć, o nogi
    >> bym się bał.
    > A ja bym sie zastanawial tak - skoro jade gdzies w offroad i mam miec
    > cywilizowana dojazdowke >4kkm to albo mam duuuuuuzo czasu i wyjebane na
    > zapieprzanie ta dojazdowka i jade jakas 400-690

    Ile serwisów musiałbyś zrobić we współczesnej 400 na dojazdówce mającej
    parę kkm? 690 faaaaajna, ale raz że ma sporo tak nie lubianej przez
    Ciebie elektroniki (w tym kompjuter ze specjalnym trybem na gorszą
    wachę), dwa że zbiornik 12 l w motocyklu wyprawowym, to jakiś smutny
    żart (a ten sprzęt lubi zachlać w terenie), akcesoryjne kosztują jakiś
    drobny tyś, rzecz jasna ojro. No i powiem szczerze, trasa do powiedzmy
    Maroka z przelotową ~120 to jak dla mnie słaboprzeciętna przyjemność. I
    to w jedną osobę, a są tacy, którzy by chcieli we dwójkę.


    > , albo kupuje cokolwiek co mnie szybko "tam" zawiezie ale za to w
    > offroadzie bedzie kiepskie.

    No i pewnie nad tą drugą opcją móżdży pytajnik. A ta kiepskość w
    terenie też ma parę odcieni, taka Buma Adv, czy Teresa i tak będą mniej
    kiepskie niż powiedzmy Wiadro. Ciupkę, ale zawsze coś.


    > Ciezki wygodny klamot na drodze bedzie ok ale poza nia, nigdy nie
    > bedzie ok. Przyklad ten sam motocykl ale zupelnie inne warunki:
    > rowna droga gdzies w Gruzji -
    > http://www.rogal.riders.pl/photo/slides/Kaukaz_2011_
    173_Piotr.JPG
    > 40km dalej -
    > http://www.rogal.riders.pl/photo/slides/Kaukaz_2011_
    234_Piotr.JPG
    > znajdz mi motur co zrobi to tu i tu tak samo zajebicie a Cie ozloce :)

    No to po co zmieniasz?

    --

    Pozdrawiam
    de Fresz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: