eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleyamaha dziwnie przerywaRe: yamaha dziwnie przerywa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: kocyk <k...@Z...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: yamaha dziwnie przerywa
    Date: Mon, 14 Sep 2009 12:59:26 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <h8l7p0$6oe$1@news.onet.pl>
    References: <h8l4s0$hfc$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.238.144.184
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1252926048 6926 83.238.144.184 (14 Sep 2009 11:00:48 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Sep 2009 11:00:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.17 (Windows/20080914)
    In-Reply-To: <h8l4s0$hfc$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:609821
    [ ukryj nagłówki ]

    JacekR wrote:
    > Witam,
    >
    > może ktoś ma sugestie co może być przyczyną przerywania (szarpania)
    > silnika na średnich obrotach (3000 - 4000), ale tylko po porządnym
    > nagrzaniu i dłuższej jeździe. Np czasami nie wystarczy, że przejadę z
    > pracy do domu (30 km), ale muszę się przeciskać przez korki, żeby objaw
    > wystąpił. Pojedyncze czknięcie trwa ułamek sekundy i pojawia się co
    > paręnaście sekund jeżeli jadę dłuższą chwilę w średnim zakresie obrotów.
    > bez zmiany prędkości. Poza tym nie widać, żeby motocykl gorzej
    > przyspieszał lub cokolwiek innego.

    Problem z zasilaniem. Wtryski sprawdz, polaczenia, komputer, jeszcze raz
    synchro.

    > Motocykl to Yamaha TDM 900 z 2003 roku, po małym dzwoniku, podczas
    > którego prawy tłumik miał bliskie spotkanie z puszką, a motocykl z
    > glebą. Tłumik został wymieniony na nowy i oryginalny, ale mimo to wydaje
    > się, że prawy cylinder grzeje się bardziej niż lewy i niż powinien.

    Typtak.

    > Poza
    > tym był robiony przegląd wymiana oleju, filtrów i synchronizacja
    > wtrysków + czyszczenie pompy paliwa. Jestem pewien, że problem jest
    > powiązany z dzwonem, bo przed nim wszystko było OK.

    Trudno bedzie to znalesc, sprawdz wszystko, co bylo ruszane. Albo ktos
    dal ciala z pompa/wtryskami, albo poprowadzony masz jakis kabel/wezyk
    inaczej, niz powinien, i sie grzeje, albo kosmici. Sam wypadek mocno nie
    sadze by mial jakikolwiek wplyw. Jesli znasz kogos z takim motocyklem
    pozycz zbiornik, przynajmniej pompe wykluczysz.
    K.14.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: