  • 11. Data: 2011-06-20 22:29:48
    Temat: Re: xenony pytanie do znawcow odnosnie spryskiwaczy?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:itnlpm$25m$1@inews.gazeta.pl...

    > czy oby nie pownno być spryskiewaczy na xenony?
    > (sa tylko nakładki ale sprysków brak,

    A może nie masz ksenonów?

    U mnie w Ave są soczewki i na pierwszy rzut oka ksenony, bo mam
    spryskiwacze.
    Ale faktycznie to mam H7 w soczewkach + spryskiwacze

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2011-06-21 09:13:17
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > a moze to zwykle soczewki? ;)

    Xenony na 100% :)

  • 13. Data: 2011-06-21 09:13:34
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > A samopoziomowanie reflektorów masz?

    a tego to nie wiem

  • 14. Data: 2011-06-21 09:14:17
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > A skąd wiesz, że masz oryginalne xenony? Zrób fotkę przetwornic i pokaż.
    > Skąd wiesz, że nie masz spryskiwaczy?

    Luźne latające zakładki
    nie wygląda ze byłoby tam coś jeszcze

    zrobie na weekend fotke

  • 15. Data: 2011-06-21 09:14:58
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > U mnie w Ave są soczewki i na pierwszy rzut oka ksenony, bo mam
    > spryskiwacze.
    > Ale faktycznie to mam H7 w soczewkach + spryskiwacze

    Są w ofercie było napisane że są, pozatym jak odpalasz specyficznie się
    zapalają xenony.
    i dają inne światło

  • 16. Data: 2011-06-21 09:17:57
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > 3 minuty szukania i "ECE regulation 48"
    >
    > http://live.unece.org/trans/main/wp29/wp29regs41-60.
    html

    > i tam szukaj "cleaning device"

    możesz wkleić tu te zdanie? i przetłum,aczysz w kilku słowach?

    Na pewno pomozesz w przyszłosci wielu szukającym
    informacji na ten temat, a na forach nic konkretnego nie ma.
    Jak wcześniej napisał kolega, piszą ze prawo unijne ale nic nie podają.

    pozdrawaim

  • 17. Data: 2011-06-21 09:20:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Amir,

    Tuesday, June 21, 2011, 9:17:57 AM, you wrote:

    html
    > możesz wkleić tu te zdanie? i przetłum,aczysz w kilku słowach?

    W restauracji prosisz kelnera, żeby Cię karmił? (C) by GSz.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2011-06-21 09:30:27
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > W restauracji prosisz kelnera, żeby Cię karmił? (C) by GSz.

    przez takch jak ty powstaje bezproduktyna dyskusja
    wklej lepiej opis niż masz glupio gadac

  • 19. Data: 2011-06-21 11:10:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Amir,

    Tuesday, June 21, 2011, 9:30:27 AM, you wrote:

    > przez takch jak ty powstaje bezproduktyna dyskusja
    > wklej lepiej opis niż masz glupio gadac

    Bo co?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2011-06-21 11:29:27
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-06-20 16:34, *Amir* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > czy oby nie pownno być spryskiewaczy na xenony?
    > (sa tylko nakładki ale sprysków brak,
    > (podejrzewam ze moze blotnik mogl byc zmieniany, czy moze się mylę i każda
    > astra z ksenonami ma spryski?)

    Piękna dyskusja się rozwinęła :)
    Proponuję Ci zrobić malutki eksperyment - zaproś jakąś koleżankę (lub
    kolegę), posadź ją za kierownicą, zapal światła (pewnie zapłon też) i
    poproś o spryskanie szyby jednocześnie obserwując te "zaślepki" - idę o
    zakład, że wynik bardzo Cie zaciekawi :)

    pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Jak nie masz nikogo pod ręką to zrób ten eksperyment samodzielnie i
    sprawdź zaraz po czy nie masz przypadkiem mokrych reflektorów :)
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l