  • Data: 2009-01-18 11:01:04
    Temat: Re: x-sync 1/8000 z lampą studyjną? To możliwe
    Od: "tompac" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A dlaczego?
    > Nie ma logicznego wytłumaczenia takiego stanu rzeczy.

    Bladego pojecia nie mam, za to wiem jak jest to realizowane mechanicznie i
    co najlepsze da się to obejść.
    Potrzebny jest do tego w/w kabel OC-1100 oraz blokada czujnika w stopce
    lampy (taki wystający plastikowy dzyndzelek), może do tego posłuzyc
    zmodyfikowana podstawka do lampy - wystaczy zakleic taki podłuzny rowek
    "obsługujący" czujnik lampy.
    Niestety "luźna" lampa na kablu może byc zdecydowanie bardziej upierdliwa
    jak przeróbka z lusterkiem.