  • Data: 2020-11-10 17:11:51
    Temat: Re: wzorzec napięcia może być poczebny...
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.11.2020 o 16:40, PeJot pisze:

    > Nie o to chodzi. Na przykład LR6 ze sklepu na L mają 1.6xx V, a inne
    > marki 1.5xx V.

    Dlatego podałem, że 20szt różnych producentów.

    > Swoją drogą, wie ktoś dlaczego ?

    Różnie to bywa. Najczęściej w alkaicznych bo wykonane są w różnych
    technologiach. Generalnie chemia/fizyka niby temu zaprzecza w sensie
    pochodzenia definicji:

    "stos Volty" czy "Ogniwo Leclanchégo" które to były jakiś czas
    wykładnikiem napięcia "znamionowego". Skoro zmodyfikowano budowę ogniwa
    inną niż u pierwowzoru to i napięcie się zmieniło.

    Ja bym szukał jednak nie alkaicznych lecz zwykłych ogniw do pomiaru.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>