eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikawzmacniacz mikrofonowy dla mikrofonu elekretowego zasilany 5V- prosba o schemat › Re: wzmacniacz mikrofonowy dla mikrofonu elekretowego zasilany 5V- prosba o schemat
  • Data: 2017-04-05 21:58:17
    Temat: Re: wzmacniacz mikrofonowy dla mikrofonu elekretowego zasilany 5V- prosba o schemat
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 2 kwietnia 2017 18:49:47 UTC+2 użytkownik kilokitu napisał:
> [...]
    rozmawia, zeby bylo jakotako slychac mnie, musze prawie lizac mikrofon, wiec po
    prostu chce zwiekszyc czulosc mirofonu
    > A może ten egzemplarz mikrofonu jest uszkodzony? Pożycz sobie od kolegi/koleżanki
    słuchawki z mikrofonem i na nich sprawdź czy przypadkiem nie jest OK? Albo zabierz
    ten swój mikrofon do kolegi/koleżanki i sprawdź/porównaj czy ich sprzętu czułość jest
    porównywalna z Twoim mikrofonem.
    > Poprawnie działający mikrofon na prawidłowo skonfigurowanym komputerze przez Skype
    umożliwia zdalne słuchanie ćwierkania ptaków za (otwartym) oknem.

    witam

    oczywiscie probowalem rozych mikrofonow i slabo
    dzieki za podpowiedz

    pzdr