  • 51. Data: 2010-08-01 06:49:45
    Temat: Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 01 Aug 2010 00:43:12 +0200, Artur Maśląg wrote:
    >LOL - w DC to sami kibice Legii?

    A co - mowisz ze macie tam taki zwyczaj - pluc na inne samochody ? :-)

    Nie musza byc sami - wystarczy ze ich kilku bedzie, bo jak rozumiem
    ilosc raczej przekraczajaca mozliwosci jednego czlowieka.

    J.

  • 52. Data: 2010-08-01 06:57:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @bydl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Musisz oddać jego tekst do tłumaczenia.
    >
    > "warsiawiaki u siebie" - czyli gdzie?

    ? kto napisał warsiawiaki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 53. Data: 2010-08-01 06:57:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@n...www napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Po czym wnosisz?
    > Mnie tam sie po Warszawie zajebiscie jezdzi.

    np po notorycznym blokowaniu skrzyzowan

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 54. Data: 2010-08-01 06:57:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@a...xyz napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Jak niby jeździmy? Jak ktoś w stolicy jedzie jak pierdoła (np. 50 km/h
    > lewym pasem albo rusza 5 sekund po zapaleniu zielonego) to na 50% jest
    > to przyjezdny.

    słowem bydło nie okreslam ludzi jezdzacych sprawnie i szybko ruszajacych ze
    swiateł.
    Ale juz np. tych, ktorzy zastawiaja skrzyzowania - i owszem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 55. Data: 2010-08-01 09:27:07
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    Bydlę <bydl?@bydl?.pl> napisał(a):

    >W tygodniu w korkach, czy w soboty latem? ;-)

    Ja nie wiem co to korki, jezdze do roboty z Ursynowa na Prage. Korki sa
    zawsze w druga strone :P

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

  • 56. Data: 2010-08-01 09:28:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-01 06:49, J.F. pisze:

    > A co - mowisz ze macie tam taki zwyczaj - pluc na inne samochody ? :-)

    Jakie macie? A jeśli już, to nie na inne samochody, tylko na jeden
    konkretny - po DC jeździ całe mnóstwo nowych Vectr na różnych
    rejestracjach. Tylko tę jedną opluli w taki sposób?

    > Nie musza byc sami - wystarczy ze ich kilku bedzie, bo jak rozumiem
    > ilosc raczej przekraczajaca mozliwosci jednego czlowieka.

    Jasne, jednolity zielony kolor - pewnie się ładnie komponował
    z kolorem wybranego pojazdu. Długo musieli szukać...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 57. Data: 2010-08-01 09:31:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-01 06:57, Budzik pisze:

    > słowem bydło nie okreslam ludzi jezdzacych sprawnie i szybko ruszajacych ze
    > swiateł.
    > Ale juz np. tych, ktorzy zastawiaja skrzyzowania - i owszem.

    Pokrętna logika, bądź jej brak - z Twoich nieskładnych przypowieści
    wynika, że 90% ludzi w DC blokuje skrzyżowania, a tylko 10% porusza
    się normalnie. No, bydło normalnie. Bym Ci o bydle napisał, ale mi
    się nie chce...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 58. Data: 2010-08-01 10:57:08
    Temat: Re: jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:i31cog$o6g$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > nie - chodzi o to ze wiekszosc to byly ciemne samochody i rysy sa
    > bardziej widoczne wiec zobaczylbym

    Raczej chodzi o to, że odpowiadałeś mi ale nie na mój post :)

    pozdr
    lublex

  • 59. Data: 2010-08-01 10:57:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > wynika, że 90% ludzi w DC blokuje skrzyżowania, a tylko 10% porusza
    > się normalnie. No, bydło normalnie. Bym Ci o bydle napisał, ale mi

    troche inaczej: tam gdzie widziałem okazje do zablokowania, prawie zawsze
    znalazł sie ktos kto z tej okazji skorzystał.
    Zeby nie było - w Poznaniu z takimi idiotami tez jest problem, ale jakby
    nieco mniejszy. Moze po prostu okazji mniej.

    P.S. Fragment o nieskładnych wypowiedziach dla dobra dskusji pominę.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 60. Data: 2010-08-01 11:01:01
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > To pewnie średnio, skoro Sanepid zamknął plaże ;)

    Z plaży w Świnoujściu widać plaże w Międzyzdrojach. Pewnie za niedługo i
    Międzyzdroje zamkną, tym bardziej że przechadzając się po jednej i drugiej
    stwierdziliśmy z żoną że w Świnoujściu zdecydowanie znacznie czyściej....

    P.S. A tak z całkiem inej beczki - to ta Aleja Gwiazd prowadząca do ...
    kibla to już wogóle żenada.
    Wiem niby jest tam również i zejście na plażę, ale mnie zdecydowanie w oczy
    rzucił się wychodek ....
    Dobrze że nie kazują sobie za tą aleję płacić....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/