eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach › Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
  • Data: 2010-08-03 00:26:45
    Temat: Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kmge56db4rlbgr1ga4m8rvjafg877a4v9h@4ax.com...

    > Upierdliwe na malym ekraniku

    A jak mi wyznaczy 50 km objazd, to nie będzie upierdliwe?
    Zresztą w zwiększeniu skali mapy klawiszem kursora nie widzę nic zbyt
    upierdliwego, zwłaszcza jak i tak już stoję.

    > Moze byc trudno zawrocic.

    Bez przesady, nie jeżdżę TIR-em, tylko kompaktem.

    > No, no, ze udalo ci sie wypatrzec.

    Żeby nie było, ten wjazd nie był zaplanowany, sprawdziłem tylko czy przez
    wsie obok korka jest asfaltowa trasa i pojechałem.
    Dalej nawigacja sama poprowadziła

    > Tyle ze przedostatnio dojechanie do Czekoladowej zajelo mi godzine.

    Od której strony?
    Bo ja później przedostałem się do Klecińskiej w chyba 5 minut.
    Dalej na Poznań wiadomo - bajka.
    A gdyby nie navi, to pewnie stałbym w korku do wahadełka gdzieś na 8-semce
    przez ten czas.
    Tak szybko Wrocławia to w życiu nie przejechałem.
    Tylko w Psarach od razu padłem jak się 40 tką przyszło wlec i poszedłem
    spać.