eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach › Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
  • Data: 2010-07-31 15:33:27
    Temat: Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Napiszę Ci krótko - pojechałeś na urlop do miejscowości lansu i szpanu,
    > gdzie lubią tylko Niemców a właściwie ich kasę. I gdzie się zbiera całe

    fakt - zauwazalne to na kazdym kroku.

    > bydło z Polski, gdy "normalni" ludzie decydujący się na urlop na Pomorzu
    > Zachodnim odpoczywają choćby na Uznam czy w Świnoujściu na całkiem
    > ładnej plaży. Co do rejestracji, to po prostu miałeś pecha trafić na

    kilka lat temu bylem w ustce - przyjaznosc "tambylcow", kultura i urocze
    miasteczko. Wróce tam zdecydowanie.
    a to tak niedaleko od kolobrzegu i miedzyzdrojow (btw. w ustce nie pamietam
    specjalnie zebym gdzies widzial D na tablicy)

    > bydło wyraźnie uczulone na "W". Równie dobrze mogłeś jechać z dowolną
    > rejestracją, tam takie akcje to po prostu norma.
    >
    > Piszę to jako wieloletni mieszkaniec pobliskiego Szczecina (więc w
    > Międzyzdrojach często zdarzało mi się bywać) od kilku dobrych lat
    > mieszkający w Warszawie i jeżdżacy autem z W :). Po prostu następne
    > wakacje spędź nad morzem w Chorwacji, ceny niższe a przyjemność i
    > kultura lokalesów znacznie większa.

    paradoksalnie chce tak zrobic (i to do chorwacji - moj brat sobie ja bardzo
    chwali).....