  • 11. Data: 2009-04-16 22:17:26
    Temat: Re: wywazenie kola w warszawie - gdzie?
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 17 Apr 2009 00:15:53 +0200, Jacek Ł.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]
    > Dwa razy tam byłem ze swoimi motocyklami, paru kumpli i ZAWSZE koła
    > motocyklowe nie były wyważane na maszynie tylko na takim ręcznym stojaku
    > (pewnie ma fachowa nazwę).

    Wyważarka statyczna. :-)

    > Łosiu
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 12. Data: 2009-04-16 22:54:49
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-17 00:15:53 +0200, "Jacek Ł." <j...@p...onet.pl> said:

    > Dwa razy tam byłem ze swoimi motocyklami, paru kumpli i ZAWSZE koła motocyklowe
    > nie były wyważane na maszynie tylko na takim ręcznym stojaku (pewnie ma fachowa
    > nazwę).

    Ten stojak to wyważarka statyczna ;-)
    Ja bylem tam łącznie ze 4 czy 5 razy i mi zawsze ważyli na automacie
    (mają przystawkę). Tak naprawdę to bez większej różnicy, na obu można
    wyważyć koła równie dokładnie. Automat tylko wymaga mniej myślenia od
    obsługanta.

    > To też dziwne. Zmieniałam gumy ze 3 lata temu w Fazerze, zmieniałem teraz w
    > obecnym moto - cały czas robił to ten sam człowiek. I co więcej jak
    > pojechałem w
    > piątek rano to nie chcieli mi zmienić ponieważ nie było "człowieka od
    > motocykli". Ustawiłem sie na 16 i juz był. Z tego co z nim rozmawiałem on jeden
    > dotyka sie kół od moto.

    Ja tam bodaj zawsze wpadałem w soboty, więc może ten spec ma wtedy
    wolne i biorą kogoś z łapanki? Tak tylko zgaduję. No i mi zawsze robili
    niemal od ręki (nie liczę jakichś 20 minut czekania).

    > Musiałeś jakoś dziwnie trafić - ja oraz ludzie, których znam i którzy
    > zmieniali
    > gumy w Tomi są zadowoleni z tej wymiany.

    Nie wykluczam, że jestem strasznym pechowcem ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 13. Data: 2009-04-16 23:07:15
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-17 00:10:05 +0200, "James" <n...@d...for.spam> said:

    > Jaki yntelygent musial byc, zeby zalozyc kolo odwrotnie,

    A kto by patrzył na te szczałeczki... ;-)

    > albo nie zauwazyc przyklejonej tasmy.

    Ależ zauważył. Po wyważeniu ;-)

    > No to niefajnie... Moze dlatego mialem dobre wrazenie,
    > ze zawsze zawozilem same kola. Zawsze. Nigdy nie ufalem, wolalem sam zdjac i
    > sam dokrecic jak nalezy.

    No i ja taką metodę właśnie polecam.

    > Ostatnio bylem u nich z tydzien temu, mialem kolo samochodowe alu,
    > uszkodzone i zgiete. Zdjeli opone, wyprostowali felge, zalozyli opone.

    Prostują dobrze, motocyklowe też. Ćwiczyłem z tylnym kołem w Sevence.

    > Wszystko sprawnie i bez problemu, na poczekaniu i za rozsadna kase.

    Ja na prostowanie musiałem dzień poczekać.

  • 14. Data: 2009-04-17 05:48:35
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka
    ***Użytkownik "Jacek Ł."
    gumy w Tomi są zadowoleni z tej wymiany.

    Znaczy sie kolego nie jestes preclem :)))), bo precel zawsze wie lepiej co i
    jak zrobic - i nie wazne czego dotyczy problem czy to wywazanie kol czy
    pilotaz airbusa. Precel n.p. wymaga zeby w wulkanizacji - czy tez w innym
    miejscu ktore zaszczycil swoja osoba obslugiwala go
    blondi/brunetka/szatynka/chlopiec w toplesie podajac drinki z parasolka w
    miedzyczasie wykonujac usluge zgodnie z manualem, FAQ-em i jego wskazowkami.
    Oczywiscie niezbedne jest do tego posiadanie przez obsluge kilku fakultetow
    i jezykow obcych by bawic prawdziwego precela konwersacja na odpowiednim
    poziomie.
    Ale to oczywiscie rowniez nie gwarantuje zadowolenia prawdziwego
    Precla-Polaka.

    ad rem
    P.S. Ja jezdze na Chlodna kolo Kwapiszowej i zawsze sam wym/zam kolo.
    P.S2 Od lat pracuje w warsztatach i wiem jak reaguja wkurwieni mechanicy na
    takich co wiedza lepiej i gapia sie na rece przy robocie.

  • 15. Data: 2009-04-17 05:55:13
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > Znaczy sie kolego nie jestes preclem :)))), bo precel zawsze wie lepiej co i
    > jak zrobic -

    Wlasnie ze nie. Standardowy czytacz precla nie ma pojecia jak zrobic
    cokolwiek samemu i cokolwiek by Pan Mechanik nie robil to jemu wydaje
    sie ze robi zle. Bo on wie z internetu ze sie robi inaczej u chuj. Nie
    wytlumaczysz bo przeciez na preclu pisali...

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 16. Data: 2009-04-17 06:48:40
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"Kuczu"

[...]

    Rajt, ogrom teorii niektorych przygniata...a w teorii nie ma roznicy miedzy
    praktyka a teoria, natomiast w praktyce jest spora i zwykle teoretycy maja z
    tym problem.

    T.

  • 17. Data: 2009-04-17 08:46:28
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-17 07:48:35 +0200, "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> said:

    > Znaczy sie kolego nie jestes preclem :)))), bo precel zawsze wie lepiej co i
    > jak zrobic - i nie wazne czego dotyczy problem czy to wywazanie kol czy
    > pilotaz airbusa.

    Ej no, bądź bardziej skromny. Niektórzy dopiero się uczą od "starych
    precli z wielkim doświadczeniem".

> [...]
    > miedzyczasie wykonujac usluge zgodnie z manualem, FAQ-em i jego wskazowkami.

    Hmmm, mówisz że tak jest u Ciebie na stacji? To ja się chętnie zapiszę
    do kolejki. A drinki poproszę z tequilą.

    > ad rem
    > P.S. Ja jezdze na Chlodna kolo Kwapiszowej i zawsze sam wym/zam kolo.

    Ej, ale że co, nie ufasz fachowcom?

    > P.S2 Od lat pracuje w warsztatach i wiem jak reaguja wkurwieni mechanicy na
    > takich co wiedza lepiej i gapia sie na rece przy robocie.

    Fakt, nic tak nie wkurwia jak klient oczekujący przyzwoitej roboty i
    wytykający niedoróbki. Jak oni wogóle śmią zwracać na coś uwagę Jaśnie
    Panu Specjaliście?!

  • 18. Data: 2009-04-17 16:32:25
    Od: "Seba" <t...@A...pl>

    Elo
    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Ty nie sprawdzaj tylko zdejmij kolo i daj do wycentrowania. Bo pewnie,
    > patrzac na stopke, masz kola szprychowane. W wulkanizacji napchaja ci
    > tylko ciezarkow a to jest, w tym wypadku typowe, leczenie syfa pudrem.
    >
    > W mojej wiosce doskonale centruje Pan Roman z serwisu rowerowego. Koszt 40
    > pln. Pewnie podejmie sie tego podobny fachman (chociaz nie kazdy) w
    > dowolnym miescie.
    Dzieki za rady. Wyglada na to Kuczu ze masz racje. Po zdjeciu kola okazalo
    sie ze jest troche krzywe - w sumie nie jakos strasznie ale czuc. Po
    ponownym wywazeniu objaw pozostal - delikatne shimmy pomiedzy 60 a 80 km/h.
    Ponizej i powyzej wszystko jest ok.
    Czy w takim razie ktos moze orientuje sie gdzie mogliby naciagnac mi takie
    kolo w Warszawie?

    Seba
    mala czarna VS800

  • 19. Data: 2009-04-17 16:43:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Fri, 17 Apr 2009 18:32:25 +0200, Seba napisał(a):

    > Czy w takim razie ktos moze orientuje sie gdzie mogliby naciagnac mi
    > takie kolo w Warszawie?

    Tomek z Puławskiej 229 poda Ci namiar. Ma takiego magika od kół
    rowerowych. Chwilę to trwa ale robi rewelacyjnie. Ja niestety zgubiłem
    namiar.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 20. Data: 2009-04-17 21:02:24
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-17 18:32:25 +0200, "Seba" <t...@A...pl> said:

    > Czy w takim razie ktos moze orientuje sie gdzie mogliby naciagnac mi
    > takie kolo w Warszawie?

    Felini coś kiedyś wspominał, że w rowerowym na rogu Broniewskiego i
    Krasińskiego (Krasickiego? Fak, jeżdżę codziennie i nie mogę spamiętać)
    centrował koło od Afryki. Zresztą często tam przed sklepem stoi AT.
    Inny kumpel centrował w DRZ-cie gdzieś w okolicach Marsa, u stroiciela
    akordeonów - ponoć robota podobna ;-) Mogę podpytać o kontakt, jakbyś
    był zainteresowany.