  • Data: 2017-03-08 16:14:27
    Temat: Re: wyświetlacz w stylu retro
    Od: ks <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017.03.07 o 17:38, Marek pisze:
    > specjalna z krótkim
    > schodów itp? bo
    >
    > I jak miałoby to działać?

    no więc tak jak napisałes - rolka się przewija, diody-linijka generuje obraz
    naswietlając przesuwająca się taśme. Zastanowił mnie problem z 'powidokiem', bo
    zanim świecenie zniknie, to może minąć dłuższy czas niż obrót całej taśmy na
    początek. Dobrze by było, gdyby taśma była dużo dłuższa niż ten pokazywany
    fragment - np widać 20cm, a łącznie ma 2m zawinięte jakoś za 'wyświetlaczem'.
    Oczywiście to by się nadawało tylko do scrollowanych napisów, chyba żeby zrobić
    scrolla ze stopem - szybki 'wydruk', 5 sekund postoju taśmy, 'wydruk', postój itd.
    I dlatego dobra by była taśma szybko 'wyświecająca' się, bo można by szybciej ją
    kręcić.
    No to teraz tylko rozwiązać problem widoczności w dzień i będzie wynalazek :)