  • Data: 2017-03-06 22:47:01
    Temat: Re: wyświetlacz w stylu retro
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Jakub Rakus napisał:

    > To żeś pan pojechał... ja chciałem tylko troszeczkę, tak tyci-tyci
    > steampunkowo, a nie żeby od razu tam maszynę parową wsadzać ;)

    O! To jest jakaś myśl! Walec można napędzać turbiną, a na jego
    powierzchni zamontować cewki, które wraz z otaczającymi je magnesami
    neodymowymi utworzą prądnicę zasilającą układ elektroniczny.

    Jeśli ma być steampunkowo tylko troszeczkę, to pozostaje zrobić
    matrycę z małych LEDów, mogą być prostokątne. Niedrogie, prosta
    płytka, łatwe w realizacji, wygląd w miare pasujący do reszty.

    --
    Jarek