    From: Czarek <c...@n...fm>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: wyświetlacz LCD - biało czarny na czarno biały
    Date: Wed, 1 Nov 2017 04:52:50 +0100

    W dniu 01.11.2017 o 00:09, JaNus pisze:
> [...]
    any-radiowo-sxwxg-370-x-230-x-30-mm-401768

    > Łoł, naprawdę musiał Ci przypaść do gustu, skoro wydałeś na niego aż
    > 239.85 zł.

    Co, zazdrościsz mu, że kupił w takiej cenie?

    Ja mam mniejszy, 230 x 130 x 25 mm, ale za to ze świecącymi
    > cyferkami, nie jakieś cicho-ciemne LCD, a wydałem na niego coś 1/9 ceny
    > Twojego.

    A kogo to interesuje?
    Inna konstrukcja to i inna cena.
    Twój też działa minimum kilka miesięcy na bateriach 4 x AA czy jest
    uwiązany przewodem zasilającym?

    > A co widać po wyłączeni zasilania (wyjęciu baterii)?

    Co to ma za znaczenie?

    > To zależy od poprzedniej kwestii.

    ??
    Nie zależy.

    > Hm, jakoś nie zetknąłem się z zegarkami, które miały wyświetlacz
    > "ekrano-podobny", najczęściej są tam jedynie wstępnie "predefiniowane"

    Po co kombinujesz z jakimiś wyświetlaczami "ekrano-podobnymi"?

    > linie i kropki. Acz niektóre pola są np 16 x 12 pikseli, gdzie każdy
    > punkcik można zapalić, czy zgasić. Ale to tylko na części cyferblatu,
    > mniejsza. Skąd wytrzasnąłeś zegarki z ekranem (VGA?)?

    Gdzie pisał, że taki miał zegarek?
    Masz po prostu braki w wiedzy, w wielu popularnych zegarkach LCD
    polaryzator nie jest przyklejony do wyświetlacza i wystarczy go po
    prostu obrócić i to niezależnie od tego z jakich elementów tworzone są
    wyświetlane na nim znaki.

    --
    Czarek