    From: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: wyśrodkowanie body
    Date: Mon, 01 Aug 2011 22:19:42 +0200

    Dnia 01-08-2011 22:13 identifikator: 20110701 napisał:

    > a kto mówi, że nie przeczytałem, nie ma tam jasnej odpowiedzi, którą ja
    > jako laik mógłbym wykorzystać...

    Jest:

    "Pozycjonowanie relatywne: position:relative
    Przesuwa obiekt o ofset ustalony we właściwościach top i left. Obiekt
    pozostaje w tym samym miejscu w biegu dokumentu. Zmienia się tylko
    miejsce, w którym jest rysowany.

    Przesunięcie rzadko kiedy jest przydatne i pozostawia się domyślne,
    zerowe, właściwości.

    Nie próbuj robić układu strony za pomocą position:relative z niezerowym
    top/left. Przez to, że obiekt będzie widoczny gdzie indziej, niż zajmuje
    miejsce, będziesz robić dwa różne układy strony, z czego jeden będzie
    niewidoczny."

    Czyli: div.dwa jest umieszczony w dwóch miejscach: "normalnym", które
    zająłby gdybyś nie nadał mu żadnego pozycjonowania, oraz obok div.jeden.
    Czyli ostatni akapit ląduje dopiero za tym niewidocznym div.dwa

    A tak w ogóle to odpuść sobie position i zrób to float'em.

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl