  • Data: 2011-08-04 06:24:42
    Temat: Re: wyśrodkowanie body
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-08-2011 20:06 identifikator: 20110701 napisał:

    > no ja Cię rozumiem, ale mi chodziło o to, że <P> nie powinny mieć wpływu
    > na DIVy, a mają... coś dziwnego.

    Już pisałem wcześniej, że <p> mają pewne domyślne wartości marginesów
    (na jakiejś stronie znalazłem, że górny i dolny 0,5 cm, ale to chyba też
    zależy od przeglądarki).
    Dodatkowo marginesy sąsiednich elementów się nakładają (o tym też możesz
    poczytać tu: http://kurs.browsehappy.pl/CSS/Krawedzie). Obramowanie
    (border) wymusza inne traktowanie marginesów. Sam poeksperymentuj.

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl