eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywysprzęglik - montażRe: wysprzęglik - montaż
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wysprzęglik - montaż
    From: PiteR <e...@f...pl>
    References: <2...@g...com>
    <X...@l...net>
    <f...@g...com>
    <X...@l...net>
    <d...@g...com>
    <X...@l...net>
    <ntpu55$rcq$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    <ntqp5h$ror$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Fri, 14 Oct 2016 17:09:22 +0200
    Organization: vw watercooled
    Message-ID: <X...@l...net>
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
    :HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
    X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
    Reply-To: e...@f...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 38
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-141-93.dynamic.mm.pl
    X-Trace: 1476457763 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15210 81.190.141.93:3175
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589984
    [ ukryj nagłówki ]

    na ** p.m.s ** viktorius pisze tak:

    >>>> czyli nie smarować bo na zimnie smar może sklejać wielopust i
    >>>> biegi nie będą wchodzić lekko dopóki się silnik nie rozgrzeje.
    >>>>
    >>> Biegi będą chodzić tak samo, zależą od gęstości oleju w skrzyni.
    >>> Sprzęgło teoretycznie ma ciężej, bo tarcza sprzęgła będzie
    >>> musiała pokonać opory smaru na wielowypuście.
    >>> Ale tylko teoretycznie, bo ileż to będzie oporu, gdy ma się
    >>> przesunąć o 1-2mm...
    >>
    >> Biegi nie będa chodzić tak samo bo miałem to zepsute.
    >>
    > Nie miałeś pełnego wysprzęglenia, to i biegi ciężko chodziły. Ze
    > smarem czy bez, przy zepsutym wysprzęgliku będzie jednakowo
    > ciężko.

    Nie miałem pełnego wysprzęglenia bo łożysko igiełkowe ciągneło wałek
    i lub zardzewiał wielopust.


    > Nie myl tego z łatwością zmiany biegów wynikająca z gęstości
    > zimnego oleju w skrzyni. Tutaj obecność smaru na wielowypuście nie
    > ma żadnego wpływu.

    Nie myl łatwości zmiany biegów z niemożnością wrzucenia biegów.
    Po wymianie łożyska i zapsikaniu WD40 wielopustu jak ręką odjął.


    > I w sprzęgle, i w hamulcach nie ma żadnych sił odpychających, nic
    > się nie odsuwa, tylko luzuje na tyle, żeby pracowało osobno.

    siły są od bicia tarcz i luzu na łożyskach ;)



    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: