  • 1. Data: 2010-07-29 14:49:39
    Temat: wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Witam, musze przewieść karton o wymiarach 148cm x 84. Musi byc na
    stojąco i zastanawiam sie jakiego kombika wynajać żeby to sie
    zmiescilo. Mierzyłem moją octavie w sednia ale przeswit bagażnika to
    tylko 77cm. Czy astra 1 bedzie miala 84 cm wysokosci w bagazniku?
    Potem musi jeszcze zmiescic sie te 148cm po dosunieciu przedniego
    fotela na maksa do prozdu ale to powinno juz spelniac wiekszość
    kombików ? mogłbym ktos wolnej chwili mi napisać jakie wymiary mają
    ich bagażniki w kombi? Wsrod znajomych mam do wyboru mondeo 98r, astre
    97r, astre 2 2000r i volvo s40, 98r. Niestety osoby te znajdują sie
    teraz z dala od auta i nie mają mozliwosci podania mi tych
    wymiarów... :/ Moze ma kos namiar n stronke gdzie sa wymiary
    wewnatrzne aut?

  • 2. Data: 2010-07-29 14:54:09
    Temat: Re: wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Stawiałbym na Mondeo. O V40 na dzień dobry zapomnij.

  • 3. Data: 2010-07-29 14:54:55
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Napisze jeszcze raz bo wkradło sie bardzo dużo literówek bo pisalem w
    biegu..
    Witam, musze przewieść karton o wymiarach 148cm x 84. Musi stać na
    stojąco (wys 84cm) i zastanawiam sie jakiego kombika wynajać żeby to
    sie
    zmiescilo. Mierzyłem moją octavie w sedanie ale przeswit bagażnika to
    tylko 77cm. Czy astra 1 bedzie miala 84 cm wysokosci w bagazniku?
    Potem musi jeszcze zmiescic sie te 148cm długości po dosunieciu
    przedniego
    fotela na maksa do przodu ale to powinno juz spelniac wiekszość
    kombików ? Mogłby ktos w wolnej chwili mi napisać jakie wymiary mają
[...]
    wymiarów... :/ Moze ma kos namiar na stronke gdzie sa wymiary
    wewnatrzne aut? W kartonie znajduje sie plazma która nie może być
    przewożona na leżąco a nawet nie jest wskazane jej obracanie na plasko
    w czasie pakowana do auta stad te ceregiele.

  • 4. Data: 2010-07-29 15:06:10
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Stawiałbym na Mondeo. O V40 na dzień dobry zapomnij.

    co do mondeo udało mi sie ustalic ze otwór zaladunkowy ma dokładnie
    84cm wiec powinno wejść, ale boje sie że zmniejsza sie w okolicach
    montazu tylnich oparć, w wielu autach jest tam taka niska poprzeczka.

  • 5. Data: 2010-07-29 15:45:52
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

> [...]
    >przewożona na leżąco a nawet nie jest wskazane jej obracanie na plasko
    >w czasie pakowana do auta stad te ceregiele.

    A nie lepiej wynając bagażówkę? Ile zapłacisz? 50zł - strzelam.
    A tak tylko problem sobie stwarzasz.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 6. Data: 2010-07-29 15:58:33
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-07-29 14:54, BearBag pisze:

> [...]
    > Witam, musze przewieść karton o wymiarach 148cm x 84. Musi stać na
    > stojąco (wys 84cm) i zastanawiam sie jakiego kombika wynajać żeby to
    (...)

    Dacia Logan MCV na 99% (ten 1% - bo nie mierzyłem, ale dziecko wyższe
    niż te 84 cm swobodnie stoi w kufrze i jeszcze ma przestrzeń nad głową).
    pwz

  • 7. Data: 2010-07-29 16:27:56
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Astra F kombi nie pamiętam już dokładnie ale to co znalazłem -
    głębokość bagaznika do siedzeń 110 cm, szerokość 113 cm wysokości nie
    jestem pewien ale napiszę tak: - przewoziłem w tym autku Sony trinitron
    32 cale kineskopowy w kartonie wielkości małego czołgu, albo bardziej
    dokładnie przewoziłem nim również philipsa LCD 42 cale również w
    kartonie - kartonu już nie mam ale sam telewizor ma 70 cm wysokości, a
    jechał na stojąco w kartonie, więc pewnie te 90 cm musi mieć wysokości.

    Pozdrówki

  • 8. Data: 2010-07-29 17:52:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    BearBag wrote:

    > Mierzyłem moją octavie w sedanie

    W jaki sposób ją do niego wtryniłeś?

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2010-07-29 20:29:17
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    Witam, musze przewieść karton o wymiarach 148cm x 84. Musi byc na
    stojąco i zastanawiam sie jakiego kombika wynajać żeby to sie
    -----------------

    podałyś wymiary płaszczyzny. jeśli szerokość (wysokość) jest minimalna, to
    zamocuj na dachu na relingach :>

    Jacek

  • 10. Data: 2010-07-29 20:42:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał
    >Witam, musze przewieść karton o wymiarach 148cm x 84. Musi byc na
    >stojąco i zastanawiam sie jakiego kombika wynajać żeby to sie
    >zmiescilo.

    Transita wynajmij, Transportera, czy innego dostawczaka i nie
    bedziesz mial problemow.

    Albo taksowke bagazowa :-)

    J.