  • Data: 2010-08-02 00:46:04
    Temat: Re: wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach
    Od: Przemek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Lip, 20:11, BearBag <c...@g...com> wrote:

    > Chyba jednak nie bardzo sobie zdajesz sprawe jak sa pakowane plazmy.
    > Wszystkie styropianowe wypelniania i miejsca na akcesoria są
    > zaprojektowane tak żeby to przewozić na stojąco. Jeśli ktoś by to
    > przewoził w innej pozycji powywracowałoby się to i zaraz po otwarciu
    > pudła widać by było że ktoś to przewoził nieprawidłowo np pilot jest
    > wsadzony na stojąco na dole pudła i osłoniety tylko bokami, wywrócenie
    > pudła do góry nogami powoduje jego wypadniecie i upadek w dowolne
    > miejsce kartonu. Podobnie jest z kablami i instrukcją, nie mają
> [...]

    Jeżeli powiem Ci, że osobiście widziałem dziesiątki dostaw do salonów
    RTV (ich własnym transportem) to też powiesz, że nie wiem, o czym
    mówię? Widziałem palzmy leżące płasko, lub stojące na boku w aucie
    dostawczym. Żadna sensacja. Poza 1 przypadkiem, kiedy matryca była
    potłuczona, wszystkie działały bezproblemowo. Jak długo, tego już nie
    wiem :)