  • Data: 2010-07-31 20:11:45
    Temat: Re: wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach
    Od: BearBag <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    .

    > Gdybyś zobaczył, jak są transportowane TV do salonów RTV, to nie
    > przejmowałbyś się aż tak bardzo transportem. W 90% nikt nie zastanawia
    > się nad ułożeniem telewizora(niezależnie od typu ekranu), raczej nad
    > tym, co by tu jeszcze upchnąć na auto, a potem jak najszybciej je
    > rozładować. Po tym co zniósł ten TV w drodze do sklepu, te parę km w
    > osobowym aucie ze sprawnym zawieszeniem nic mu nie zrobi...

    Chyba jednak nie bardzo sobie zdajesz sprawe jak sa pakowane plazmy.
    Wszystkie styropianowe wypelniania i miejsca na akcesoria są
    zaprojektowane tak żeby to przewozić na stojąco. Jeśli ktoś by to
    przewoził w innej pozycji powywracowałoby się to i zaraz po otwarciu
    pudła widać by było że ktoś to przewoził nieprawidłowo np pilot jest
    wsadzony na stojąco na dole pudła i osłoniety tylko bokami, wywrócenie
    pudła do góry nogami powoduje jego wypadniecie i upadek w dowolne
    miejsce kartonu. Podobnie jest z kablami i instrukcją, nie mają
    zabezpieczenia od góry. Tak więc po otwarciu pudełka widać jak na
    dłoni czy cała drogę przejechało w odpowiedniej pozycji. U mnie
    oczywiście tak było bo wszystko było na swoim miejscu.
    Uwielbiam jak ludzie opisują rzucanie telewizorami przez kurierów ale
    proponuje już pisać o czymś o czym ma się pojęcie.