  • 1. Data: 2011-07-18 19:21:41
    Temat: wysoko zawieszone kombi
    Od: "Crimson" <r...@g...pl>

    Szukam i czytam i coś słabo mi idzie ...
    Chodzi mi o wysoko zawieszone kombi.
    Proszę o parę podpowiedzi marek.

  • 2. Data: 2011-07-18 19:35:23
    Temat: Re: wysoko zawieszone kombi
    Od: "Warto Rzomawiać" <w...@o...pl>

    > Proszę o parę podpowiedzi marek.

    outback

    jk

  • 3. Data: 2011-07-18 19:40:29
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-18 19:35, Warto Rzomawia pisze:

    > outback

    lub forester

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 4. Data: 2011-07-18 19:42:36
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Crimson pisze:
    > Szukam i czytam i coś słabo mi idzie ...
    > Chodzi mi o wysoko zawieszone kombi.
    > Proszę o parę podpowiedzi marek.

    Z wyżej zawieszonych osobówek kombi, przychodzi mi do głowy Skoda
    Octavia Scout, Volvo XC70 i wspomniany Subaru outback.

    Skodziawka jak mniemam najbardziej przystępna cenowo/serwisowo.

    Seco

  • 5. Data: 2011-07-18 19:49:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Z wyżej zawieszonych osobówek kombi, przychodzi mi do głowy Skoda Octavia
    > Scout, Volvo XC70 i wspomniany Subaru outback.
    >
    > Skodziawka jak mniemam najbardziej przystępna cenowo/serwisowo.

    Ponad 100 tys to chyba nie jest najlepsza cena za kompakta.
    Lepiej już chyba poszukać suv-a, wyjdzie zdecydowanie taniej.

  • 6. Data: 2011-07-18 19:57:52
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 Jul 2011 19:40:29 +0200, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    >lub forester

    No, jest nawet jeden do sprzedania:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1717838259

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2011-07-18 20:36:34
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

    > Z wyżej zawieszonych osobówek kombi, przychodzi mi do głowy Skoda
    > Octavia Scout, Volvo XC70 i wspomniany Subaru outback.

    No i Audi Allroad.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 8. Data: 2011-07-18 21:11:51
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-07-18 19:21:41 niejaki Crimson napisał:
    > Szukam i czytam i coś słabo mi idzie ...
    > Chodzi mi o wysoko zawieszone kombi.
    > Proszę o parę podpowiedzi marek.

    golf country - ale nie pomnę czy był kombiak

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 9. Data: 2011-07-18 21:26:18
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    VOLVO XC70 2.5T AWD (4x4)
    --
    Krzysiek

  • 10. Data: 2011-07-18 21:30:24
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Cavallino pisze:

    > Ponad 100 tys to chyba nie jest najlepsza cena za kompakta.
    > Lepiej już chyba poszukać suv-a, wyjdzie zdecydowanie taniej.

    W sumie racja. bardziej chodziło mi o porównanie do volvo i subaru.

    Pzdr.

    Seco