    From: Mateusz <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wysokie spalanie, a rozwalony katalizator
    Date: Mon, 19 Apr 2010 02:26:25 -0700 (PDT)

    nie jestem specjalistą, ale nie zauważyłeś przypadkiem, że auto pod
    względem dynamiki jazdy jest bardziej sprawne ?

    Jeżeli tak, to może gdzieś na wydechu masz lewe powietrze (jakaś
    dziura, nieszczelność itp.) ? Wtedy wydalanie spalin odbywa się w
    sposób bardziej wydajny i silnik zyskuje trochę na mocy. Może to
    właśnie ten katalizator ale głowy sobie uciąć nie dam.

    Jak wypisuję herezje to proszę mnie poprawić.