  • Data: 2011-06-01 17:55:09
    Temat: Re: wysokie przysłony
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Jun., 16:56, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Nie wiem co wyciąłem, ale zgadzam się w całej rozciągłości ugięciu i
    > rozproszeniu.

    to nie sa tylko czcze rozwazania. to ma rzeczywiscie znaczenie
    praktyczne.
    przyklad ponizej . robiac te zdjecia wzialem pod uwage zarowno spadek
    rozdzielczosci przez dyfrakcje jak i bledy ostrzenia czyli tzw GO .
    gdyby opierac sie na tym co jest na ogol pisane w sieci to zwyczajnie
    nie ma szans na uzyskanie takiej rozdzielczosci w zakresie od ok 1 m
    do kilkudziesieciu metrow.
    to ma ok 150 MB ale w multiresolution wiec laduje sie stosunkowo
    szybko , na pelnym zblizeniu trzeba chwile poczekac do zaladowania
    obraz w pelnej rozdzielczosci . strzalki na dole - przejscie do
    frescu.

    http://spherapan.vot.pl/085/085.html