  • 31. Data: 2009-01-24 11:02:37
    Temat: Re: wyrok sadu w sprawie nielegalnego toru motocrossowego
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-24 11:49:42 +0100, WIADRO <w...@g...com> said:

    > powstały po to by parę
    > rzeczy uporządkować w miarę możliwości, ogólnego pojęcia
    > sprawiedliwości i wolności.

    Tey, Wiadro, Ty karierę w polityce robisz? W każdyma razie, jak
    następnym razem będziesz się żalić na jakąś niesprawiedliwość ze strony
    aparatu władzy (nie to, żebym życzył, ale sam wiesz jakie masz
    szczęście), to przypomnij mi, żebym ja Ci to przypomniał, plijz.

    ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 32. Data: 2009-01-24 11:29:08
    Od: " Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "WIADRO" napisał

    więc nie czepiał bym się na siłę że tam 'nic' nie rosło, że to
    nieużytek itp. i nie ma co dyskutować czy to dobre czy nie, czy
    powinno należeć do parku k, diabeł tkwi w szczegółach, a żeby w miarę
    normalnie żyć musimy wszystko uogólniać by było łatwiej, więc mamy tam
    park k.

    *** I bedziemy miec go rozjechanego po calosci- bo jak nie beda mogli
    jezdzic na malym skrawku toru to rozjada sie po calym parku krajobrazowym
    szukajac ustronnych dolinek polan itp. A wymiar sprawiedliwosci bedzie mogl
    im skoczyc, tak jak wszystkim, do ktorych nie mozna wyslac poleconego,
    dzielnicowego i polecenia zaplaty pod wskazany adres.

    wymaga to pozwoleń, odpowiednich zabezpieczeń, i innych pierdół "i
    kurwa koniec"! a jak nie, to pokażemy przed sędzią jak on nie ma racji
    i jego paragrafy, pokażemy jak rzeczywistość różni się od paragrafów w
    tym wyjątku, tylko co go to obchodzi?

    *** A pewno. Sedzia ma sukces, ma opinie drakonskiego obroncy ludu, prasa
    brukowa jest szczesliwa, A krotkowzroczni czciciele slepej Temidy klaszcza
    uszami powtarzaja bezmyslnie "Dura lex, sed lex". Gosc przekroczyl prawo,
    ale wyrok wiezienia- nawet w zawiasach to parodia. A jego uzasadnienie to
    jeszcze wieksza parodia. A popieranie takiego podejscia to swiadectwo
    przynaleznosci do owych "duraleksow" i prosta droga do panstwa policyjnego.
    Pozdr
    Jarecki[KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 33. Data: 2009-01-24 11:32:13
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 24 Sty, 12:02, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Tey, Wiadro, Ty karierę w polityce robisz?

    a co, mam szanse? :)

> [...]
    > aparatu władzy (nie to, żebym życzył, ale sam wiesz jakie masz
    > szczęście), to przypomnij mi, żebym ja Ci to przypomniał, plijz.

    przecie pisałem kiedyś jak byłem w sądzie, to podkuliłem ogon, mówiłem
    spokojnie, rzeczowo, konkretnie, miło. :]
    każdy lubi ponarzekać, ja też, teraz się ograniczyłem -noworoczne
    postanowienie
    ojoj, z tą kontynuacją mego szczęścia to troszkę przegiąłeś ;), wróg
    rozumiem ale żeby ty? ja się już nie boję mam haka na szeryfa :D

    --
    WIADRO

  • 34. Data: 2009-01-24 11:32:27
    Od: WIADRO <w...@g...com>

  • 35. Data: 2009-01-24 11:55:35
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 24 Sty, 12:29, " Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> wrote:

> [...]
    > jeszcze wieksza parodia. A popieranie takiego podejscia to swiadectwo
    > przynaleznosci do owych "duraleksow" i prosta droga do panstwa policyjnego.

    żeś mi pojechał, niczym enduro po runie leśnym...
    nie jestem za państwem policyjnym, nie jestem za państwem
    biurokratycznym, nie jestem za EU nawet glosowałem przeciwko bo są to
    zobowiązania idące właśnie w takim kierunku, jestem za częściową
    liberalizacją 'systemu'
    tyle z polityki
    kto mu bronił zrobienia tam toru legalnie, czyt. z pozwoleniami?
    czy jesteś naprawdę za tym żeby kazdy na swoim podwórku zwoływał
    innych jeżdżących za kasę? ot tak?
    nie jeżdżę na enduro na co dzień ale dostrzegam duży problem z
    miejscami do jazdy,
    sąd ma dawać wyroki na podstawie paragrafów, złamał prawo,
    nie jestem za rozjeżdżaniem parku k. , łąpaniem innych nie będzie się
    zajmować sąd tylko inne służby,

    -takie brutalne porównanie- jak koleś gwałci gościówę w swojej
    chawirze codziennie to co sąd ma nie zabierać jej i zakazywać mu sie
    spotykac bo bedzie ruchał\gwałcił inne?? a może wystarczyło by żeby ta
    gościówa (chciała)wyszła za niego, byli małżeństwem i wszyscy byli by
    szcześliwi??
    koles mial by powolenie od burmistrza, soltysa, kogos tam mogli by mu
    naskoczyć, i ja bym był za, podpisał się wszystkim czym bym umiał!
    dlaczego się nie sprzeciwiasz tak bardzo z samowolkami budowlanymi?
    przeciez to to samo, tylko innego typu obiekty.
    i te pozwolenia nie są krótkowzroczne, krótowzroczne było by
    pozwalanie na wszystko gdziekolwiek tłumacząc że jak nie tu to wam
    rozjadą wyszstko w pobliżu i wam maski sklepią.
    niech twój sąsiad zrobi wysypisko na tym swoim terenie, bo jak nie to
    kurwa zaśmiecą wszyscy wszystko dookoła i nikt ich nie złapie!-patrz
    jakie to krótkowroczne!

    taka moja opinia, a też kocham jazdę motocyklami

    --
    WIADRO

  • 36. Data: 2009-01-24 12:23:44
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Szwed pisze:

    > Miejmy nadzieje, ze oskarżony zamiast odwoływac się od wyroku (i tak ma
    > male szanse) zbuduje tor w innym miejscu z wszelkimi pozwoleniami itp.
    > Przepisy są moze i głupie, ale są. Szkoda czasu walczyc z nimi.

    Może jak się da to nawet w tym samym miejscu, tylko z odpowiednim
    papierkiem :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 37. Data: 2009-01-24 14:54:36
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kristos" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
    > wyobraź sobie sąsiadów: 20tu Murzynów, pisiory po półtora metra i latają
    > Ci za płotem kręcąc na trawniku najlepsze pornole jakie kiedykolwiek świat
    > widział. naprawdę najlepsze.
    > ok, dla urozmaicenia: gejowskie.

    jeśli za kamerą będzie niezła laska to czemu nie:) a tak w ogóle to czy ktoś
    z dyskutujących tam był na tym torze lub widział film chociaż z tego toru?
    Bo chyba nie. Ja widziałem tylko film i z tego co tam widać to jest to na
    odludziu i nie było widać w kadrze nigdzie żadnych domostw.
    Podejrzewam że jest tak jak w Radomiu że jednej babci co mieszka 2km od toru
    i to za lasem jedynej tylko hałas przeszkadza i bidna modlić się nie może.
    Życie to sztuka kompromisów, mnie np przeszkadza to że ludzie pala fajki i
    ki huj ja mam to wąchać jak nie chce i nie lubię. A wyjścia nie miałem bo
    wolno było palić praktycznie wszędzie.

    pozdrawiam
    Rafał
    450exc

  • 38. Data: 2009-01-24 15:53:23
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-01-24 13:23, Użytkownik Piotr Rezmer napisał:

    > Może jak się da to nawet w tym samym miejscu, tylko z odpowiednim
    > papierkiem :)

    Dowcipnisie.
    Koszt tych "papierków" będzie wielokrotnie większy od tego co wydał
    na ten tor. Drugie tyle trzeba zapłacić haraczu lokalnym zielonym
    bo jak nie to oprotestują i zgody nigdy nie dostanie.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2009-01-24 20:31:20
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    RadoslawF pisze:

> [...]
    > na ten tor. Drugie tyle trzeba zapłacić haraczu lokalnym zielonym
    > bo jak nie to oprotestują i zgody nigdy nie dostanie.

    eeeeeee... nie koniecznie koszt "tych" papierków będzie aż taki wysoki,
    reasumując:
    1. wtórnik max 800PLN
    2. projekt u zaprzyjaźnionego(czyt. zaangażowanego) architekta jakiś
    1000PLN
    3. opłaty manipulacyjne ZUDP,UM około 100PLN
    4. czas na zrobienie tego wszystkiego ... bezcenny

    --
    pozdrawiam
    Marek

    ps. jak nie znajdą zaprzyjaźnionego rysownika w okolicy to ja mogę w
    wolnej chwili coś naskrobać.

  • 40. Data: 2009-01-24 21:36:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    WIADRO pisze:

    > ale gdzie ty sprawiedliwości szukasz? oszukali cię w młodości jak mnie
    > i innych że świat jest(próbuje być) sprawiedliwy :)

    Och, takich złudzeń to ja nigdy nie miałem - ale myślałem, że są jednak
    pewne granice korupcji/niekompetencji. Okazuje się jednak, że ich nie ma.

    > grunt to znaleźć te sprzeczne\ przeciwstawne przepisy i się wybronić..

    Albo znaleźć kogo kto ma dojście do kogo trzeba ;->

    > strefa saturacji, areacji, itp.. gleba to nie tylko ziarenka minerałów
    > o różnej frakcji,
    > poczytaj, nie bądźmy ignorantami...wiem że jeśli chodzi o środowisko
    > to zainteresowanie zaczyna się gdy pojawiają się komplikacje
    > zdrowotne, gdy nie ma odwrotu wtedy pojawia się świadomość..

    Z drugiej strony czasami pojawiają się reakcje histeryczne, ta jak np.
    reakcja laika na słowo "promieniowanie" - podręcznikowy przykład reakcji
    a'la pies Pawłowa ;)

    > przeważnie sędziowie, prokuratorzy , adwokaci są nadmuchani jak balony
    > do granicy 'pufnięcia'
    > ty spróbuj pokazać że więcej wiesz, umiesz, inaczej myślisz, to ci
    > udowodnią że oni mają rację, to tak jak byś dyskutował o czymś z
    > nauczycielka z długim stażem pracy w podstawówce. tak jest i niestety

    Fakt.

    > podkulenie ogona w tym wypadku jest wskazane.[nie wykluczając obrony]
    > (uogólniając)

    Pozostaje się łudzić, że podobnie jak pewien Fryzjer i oni nie będą
    sędziować tylko ich osądzać będą ;->