  • 1. Data: 2009-01-23 09:41:40
    Temat: wyrok sądu w sprawie nielegalnego toru motocrossowego
    Od: -koNkRet- <k...@o...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/1901393,11,wiezienie_w_zaw
    ieszeniu_za_nielega%20lny_tor_motocrossowy,item.html

    __
    bandit 600s

  • 2. Data: 2009-01-23 09:53:25
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-23 10:41:40 +0100, -koNkRet- <k...@o...pl> said:

    > http://wiadomosci.onet.pl/1901393,11,wiezienie_w_zaw
    ieszeniu_za_nielega%20lny_tor_motocrossowy,item.html

    kurwa... :-/

    Co fajniejsze kfiatki:
    Sędzia Łukasz Sadkowski w uzasadnieniu wyroku podkreślił, że opinia
    biegłych w tej sprawie jest jednoznaczna - wartość przyrodnicza terenu
    została zdegradowana, doszło do zasadniczych zniszczeń krajobrazu,
    które są trudno odwracalne - taki proces może potrwać nawet kilkaset
    lat.

    Dodajmy - prywatnego terenu.

    A owa "degradacja" wyglądała tak:
    Na terenie rolniczym, nieużytku, stworzył nasypy, nawiózł żwir,
    utwardził nawierzchnię, dla zabezpieczenia przywiózł opony.

    Nie wiem, pewnie za słabo się znam na tzw. ochronie przyrody, ale
    wszystkie tory crossowe, które widziałem, dałoby się zniwelować do
    postaci łąki w ze 2 dni robocze...

    A dyrekcja Parku:
    teza dyrektora, że nie doszło do naruszenia przepisów, jest
    nieuzasadniona, ponieważ instytucja ta nie wykonała żadnych badań ani
    pomiarów, a jedynie pobieżne oględziny.

    Z pewnością w przeciwieństwie do "biegłych", którzy oczywście
    wyporzyczyli sprzęt pomiarowy od NASA, aby dokładnie oszacować
    zniszczenia.

    A na deser:
    Prokuratura żądała dla oskarżonego dwóch lat pozbawienia wolności,

    Uff, dobrze wiedzieć że prokuratorzy starają się dbać, aby tacy
    zwyrodniali bandyci nie chodzili po naszych ulicach.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 3. Data: 2009-01-23 09:58:27
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "de Fresz"

    > A owa "degradacja" wyglądała tak:
    > Na terenie rolniczym, nieużytku, stworzył nasypy, nawiózł żwir, utwardził
    > nawierzchnię, dla zabezpieczenia przywiózł opony.

    a u nas w krakowie mozna robic co sie chce i nikt nie reaguje na takie
    "dewastacje" terenu, nawet jak powoduje to klopoty u sasiadow
    niech otworzy tor w krakowie - zle wojewodztwo sobie wybral, trzeba bylo tam
    gdzie samowolek nikt nie sciga

    --
    ania

  • 4. Data: 2009-01-23 10:36:31
    Od: "Monster" <m...@o...pl>

    Ten kawałek jest tez niezły-sędzia wiedział lepiej niż bezpośrednio
    zainteresowana Dyrekcja:-/

    Monster
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2009-01-23 10:36:40
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    to juz na prywatnym terenie nie mozna?

    lece zakopowac rów na dzialce bo jescze z 2 lata dostane.

    pozdrawiam
    Tomek W
    Hard Enduro/motocross

  • 6. Data: 2009-01-23 10:38:21
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Witam

    Użytkownik "ania" <a...@t...kropka.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "dewastacje" terenu, nawet jak powoduje to klopoty u sasiadow
    > niech otworzy tor w krakowie - zle wojewodztwo sobie wybral, trzeba bylo

    No to życzę Tobie, że by obok Twojego miejsca zamieszkania, ktoś założył
    firmę np. transportową i przeganiał Tiry 24 godziny na dobę pod oknami
    pokoju, w którym będziesz usypiać swoje dziecko.
    To w kwestii popierania samowolek.

    W sprawie wspomnianego toru, to wydawanie osądów, czy też wyrabianie sobie
    opinii na podstawie artykułu na onecie, jest tak samo wiarygodne jak ocena
    ilości cukru w cukrze na podstawie badania zeszłorocznego śniegu.
    Przypomnę tylko serię artykułów o motocyklistach, na których wszyscy tu
    wieszali psy.

    Tak, że myślę, że trochę dystansu nie zaszkodzi.

    pozdr.
    Mystik

  • 7. Data: 2009-01-23 10:44:43
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    Chyba trzeba bedzie rolników i tych co maja swoje ogródki dzialkowe
    pozamykac, bo po takiej orce to zanim ziemi wróci do pierwotnego stanu to
    moze kilka wieków minac ;-).
    Nyslalem ze na wlasnym terenie moge robic prawie co chce.
    Chyba lepiej by bylo dla goscia gdyby ten tor zrobil na panstwowym kawalku
    ziemi.

    --
    pozdrawiam
    Tomek W

  • 8. Data: 2009-01-23 10:47:13
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Mystik"

    > To w kwestii popierania samowolek.

    chyba nie zrozumiales - mam tlumaczyc? czy zaczac uzywac emotikonow (podobno
    tylko kobiety ich uzywaja, bo faceci lapia sarkazm bez tego)

    --
    ania

  • 9. Data: 2009-01-23 10:49:37
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nyslalem ze na wlasnym terenie moge robic prawie co chce.
    > Chyba lepiej by bylo dla goscia gdyby ten tor zrobil na panstwowym kawalku
    > ziemi.

    no teoretycznie możesz o ile dostaniesz zgodę budowlaną, są jakieś przepisy
    że jak dołem ma tyle i tyle albo górka tyle i tyle to już musi być zgoda. U
    mnie tor stoi i nikt na razie sie nie czepia, nawet wójtowi się bardzo
    podoba i powiedział że może mi dać zwolnienie z płacenia podatków od terenów
    rolnych bo inicjatywę popiera ( poszedł chłopina dalej i jest wstanie dać
    parę ładnych hektarów żeby zrobić super tor ale kasy na takie coś nie ma ).
    Z tym że koniec końcem powiedział żebym sie nie wychylał bo zgodę mieć
    powinienem i może się jakiś uprzejmy znaleźć co strzeli z ucha.

    Pozdrawiam
    Rafał
    450exc

  • 10. Data: 2009-01-23 10:54:06
    Od: "Monster" <m...@o...pl>

    --

    Użytkownik "Tomek W" napisał w wiadomości
> [...]
    > Nyslalem ze na wlasnym terenie moge robic prawie co chce.
    > Chyba lepiej by bylo dla goscia gdyby ten tor zrobil na panstwowym kawalku

    Najgłupsze jest w takich sprawach to,że opinia biegłych jest uzależniona od
    tego, która strona za tą opinię płaci...

    Monster
    BMW R1100S