-
Data: 2011-06-10 13:41:38
Temat: Re: wyprzedzil i .....
Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2011-06-10 12:02:39 +0200, Janusz <j...@w...pl> said:
> W dniu 10.06.2011 11:20, Bydlę pisze:
>> (...)
>> A teraz daj łądny wywód, jak odróżniasz jadącego z rannym, spieszącego
>> się na zebranie, gnającego bokurwatakichuj od jadącego szybciej niż ty?
>
> A to przepraszam, nie chciałem nikogo urazić.
Nie ma mowy o urażaniu.
Po prostu jadę: jadę 70, jadę 100, jadę 120, jadę 140, jadę 190...
I ktoś dojeżdża do mnie - rzut oka w lusterka raz jeszcze i jeśli tylko
to możliwe - to sru! - niech sobie jedzie szybciej niż ja.
Być może jedzie tak, bo ma małego penisa.
Być może jedzie tak, bo na tylnej kanapie ma umierającą żonę.
Być może jedzie tak, bo go zabiją, gdy nie zdąży.
Wolę, by był daleko ode mnie, bo nie ufam innym kierowcom tak, jak sobie.
:-)
> Męczy mnie
> tylko duża ilość takich osobników.
Cóż - biorąc pod uwagę sieć dróg, jest nas, użytkowników, zbyt wielu.
Ceną jest brak płynności.
Trasę z Katowic do DC można pokonać płynnie przy niskim spalaniu, jadąc
płynnie i bez stresu.
Ale trzeba to zrobić nad ranem w niedzielę.
Tę samą trasę w poniedziałek rano można pokonać w ruchu szarpanym,
paląc sprzęgło, walcząc ze skoczkami, ormowcami, tirowcami
"niezwolniębumusiałbym15razymachaćlewarem" i jakieś od dwóch, to 3
godzin dłużej.
Więc jeśli się podróżuje w porze sporego ruchu, trzeba wprzódy jakiejś
melisy się napić.
:-)
> Wiem, także i z
> tutejszych wypowiedzi, że całkiem spora grupa kierowców
> jedzie za szybko, bo tak lubi - i już.
Ja jeżdżę nie za szybko, a w tempie pozwalającym i pokonać trasę w
ludzkim czasie, nie usnąć za kierownicą, ani się za nią nie spalić.
Jednocześnie prędkości między 100 a 140 km/h dają mi najniższe spalanie.
No, to jeżdżę łącząc te elementy.
Ostatnie zdarzenie drogowe skutkujące śladami na samochodzie miałem
spore przed końcem poprzedniego wieku, więc choć nie jest to wynik
idealny, tragedii też nie ma, bo osoby postronne (ani ich mienie) nie
zostały poszkodowane.
:-)
>>> Jak jechać, żeby nie być skazanym na ciągłe zjeżdżanie
>>> z drogi plemieniu spiderów?
>>
>> To jest opisane w pord.
>
> Też tak myślałem.
Tak, ale ormowcy skutecznie wypierają z siebie myśl o tych zapisach.
Jedyne, co pamiętają, to BOŻEPRĘDKOŚĆINNYCHZABIJA oraz
JATUBYŁEMPIERWSZYINIEUSTĄPIĘBOTAK.
Nawet tutaj tzw. znawcy reagują pianą na te zapisy.
Bo im to światopogląd burzy...
;(
> Ale prawo jest realnym prawem tylko
> wtedy, kiedy jest przestrzegane przez większość,
> i to zdecydowaną.
Ale nie trzeba być ortodoxem - wystarczy brać ogólne zasady i to wystarczy:
nie jechać, jeśli się nie wie dokąd się dojedzie, nie utrudniać innym,
trzymać się prawej strony, jeśli tylko stan drogi to umożliwia, unikać
niebezpieczeństw generowanych przez innych i samemu takowego nie
tworzyć.
Plus - być uprzejmym nie bawić się w szeryfa...
Resztę można olać.
:-)))
>>>
>>> Przy okazji - zaobserwowałem, że po wypadku Kubicy
>>> ilość jeżdżących niebezpiecznie trochę zmalała.
>>
>> A reszta wiąże spadek prędkości pojazdów ze wzrostem cen paliw.
>> Z tym, że nie każdy musi mieć teorię spiskową...
>
> To, że Kubica ma wpływ na swoich fanów, jest zrozumiałe.
> To nie jest żaden spisek, tylko fakt.
Och, to, że oglądalność programu prowadzonego przez 2,5 idioty, to oczywiste.
Skoki narciarskie też większość miała w dupie, gdy nie było Małysza.
(siatkówka się trochę wyłamuje, bo w widoczny sposób ten sport miał
zdecydowanie mniejszą fluktuację liczby kibiców w związku ze
"złotkami".)
Choć pamiętam swoją i kolegów reakcję (mieliśmy jakieś 12 lat) gdy
wychodziliśmy w kina po pierwszym w życiu obejrzeniu Enter the dragon,
ale poza chwilowym machaniem łapami nie przerodziło się to w zapisy do
sekcji sportowych.
IMO nie udowodnisz związku prędkości na drogach z występami Włocha(*)
Roberta Kjubika (któremu życzymy kolejnych poprawiających zdrowie
operacji skutecznej rehabilitacji).
> Kiedy idol mimo wysokich umiejętności uległ wypadkowi,
> fani powinni się zaniepokoić.
Czym?
Że jakiś gość pracujący w zawodzie uległ wypadkowi, w tym zawodzie
będącym niemal pewnikiem?
To chyba tylko kibice-matoły matematyczne.
:-)
> Okazało się albowiem,
> że nie nawet taki kierowca może popełnić błąd.
Wiesz, kto nigdy nie robi błędów?
;-)
> I to nie na torze przy prędkości 300 km/godz.,
> ale na zwykłej drodze. Przypuszczam, że to mogło
> co niektórych przystopować.
A, w ten sposób?
Czyli sugerujesz, że myślący, czyli rozważni, ergo - jeżdżący z głową,
po tym wypadku...
...nadal jeżdżą z głową?
Chyba ci się nie uda przeforsować.
:-)
--
Bydlę
Następne wpisy z tego wątku
- 10.06.11 13:46 elmer radi radisson
- 10.06.11 14:29 Myjk
- 10.06.11 15:49 Janusz
- 10.06.11 16:07 marek
- 10.06.11 19:11 megrims
- 10.06.11 23:40 megrims
- 11.06.11 17:14 Diabełson
- 12.06.11 22:21 Skimir
- 13.06.11 13:06 Bydlę
- 13.06.11 17:09 Lewis
- 13.06.11 17:45 bratPit
- 13.06.11 19:05 Artur Maśląg
- 14.06.11 08:10 wit
- 02.07.11 01:49 Kris_Poland
- 02.07.11 01:44 Kris_Poland
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-27 Nagranie poglądowe
- 2025-02-26 Zasilacz USB na ścianę.
- 2025-02-26 Błonie => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-26 Zielonka => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-26 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-26 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-26 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-26 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-26 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-02-26 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-02-26 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2025-02-26 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-26 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-26 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-26 Warszawa => Gen AI Engineer <=