  • 1. Data: 2011-10-19 12:20:58
    Temat: wypowiedzenie n-ki
    Od: "morzyk_wrocek" <m...@w...pl>

    http://w24.wrzuta.pl/plik/8IDgmk66PoQ/wypowiedzenien

    czy ktoś to widział i akceptuje taką formę?

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6555
    (20111018) __________

  • 2. Data: 2011-10-20 22:54:42
    Temat: Re: wypowiedzenie n-ki
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 19-10-2011 14:20, morzyk_wrocek pisze:
> [...]
    6555 (20111018) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    ja nie akcpetuje takiej formy, wole kasperskiego.

  • 3. Data: 2011-10-21 15:15:13
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *K* napisał(-a):

    > ja nie akcpetuje takiej formy, wole kasperskiego.

    Ja to się nadziwić nie mogę, że ludzie instalują sobie soft którego nie
    potrafią skonfigurować.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2011-10-21 17:33:35
    Od: "news.nask.pl" <l...@b...pl.WYTNIJ.TO>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    zeta.pl

    > Ja to się nadziwić nie mogę, że ludzie instalują sobie soft którego nie
    > potrafią skonfigurować.

    no juz dobra dobra

  • 5. Data: 2011-10-24 10:58:39
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    >W wiadomości
    zeta.pl

    > Ja to się nadziwić nie mogę, że ludzie instalują sobie soft którego nie

    Są tacy którym to nie przeszkadza ot co.
    Ty też umieszczasz śmieci na końcu swojego tekstu.

    Marek

  • 6. Data: 2011-10-31 13:47:10
    Od: "morzyk_wrocek" <m...@w...pl>

    Wszystkie wypowiedzenia na podstawie wyłączenia kanału TVN HD+1 które
    wpłynęły do n-ki zostały anulowane !!

    http://n.pl/fileadmin/pdf/komunikat_do_Abonentow_28.
    10.2011.pdf

  • 7. Data: 2011-10-31 14:32:29
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "morzyk_wrocek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wszystkie wypowiedzenia na podstawie wyłączenia kanału TVN HD+1 które
    > wpłynęły do n-ki zostały anulowane !!
    >
    > http://n.pl/fileadmin/pdf/komunikat_do_Abonentow_28.
    10.2011.pdf

    Za dużo osób postanowiło rozstac się z nką.

    Marek

  • 8. Data: 2011-11-02 00:16:40
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-10-31 15:32, 4CX250 pisze:

    > Użytkownik "morzyk_wrocek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    10.2011.pdf

    > Za dużo osób postanowiło rozstac się z nką.

    To maja za swoje, teraz kolejnymi programy jakie N wprowadzi do swojej
    oferty będą: TVN HD+2, TVN HD+3 i TVN HD+4, a mogły by być jakieś
    filmowe albo sportowe jakby siedzieli cicho...

  • 9. Data: 2011-11-02 07:42:36
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    >>

    > To maja za swoje, teraz kolejnymi programy jakie N wprowadzi do swojej
    > oferty będą: TVN HD+2, TVN HD+3 i TVN HD+4, a mogły by być jakieś filmowe

    Ja się z nką tez rozstałem, ale nie z powodu TVN HD+1 lecz po prostu umowa
    mi wygasła. Przez ostatni rok miałem wszystkie pakiety oraz HBO i nfilm.
    Stwierdziłem, że płacę za coś czego nie oglądam. To co leci na HBO lub nfilm
    to mam za 5zł z wypożyczalni za rogiem. Zadzwoniła pani i zaczęła namawiać
    na pozostanie i ofertę przedstawiać. Ja jej mówię że to i tak za drogo gdyż
    w efercie jaką mi pani przedstawiła jest 90% programów których nie oglądam
    zupełnie a nie da się z nich zrezygnować i płacić mniej. Są to wszystkie
    kanały sportowe oraz większość filmowych, zwłaszcza tych niby smiesznych.
    Dawniej miałem za 32zł 4 pakiety w których były discovery i bajki które
    przynajmniej dzieciaki oglądały. Obecnie w żadnym z tych tańszych pakietów
    promocyjnych nie ma Discovery.
    Pojawił się jakiś niby hit za 39zł ale to czyste gówno oferują. Ona
    oczywiście za 48zł dobrodusznie mi proponuje wszystkie pakiety. J ajej się
    pytam czy za niższą cenę sie nie da wyłączając pakiety sportowe? Nie da się.
    Powiedziałem więc że nie mamy o czym rozmawiać dopóki pani nie zaporoponuje
    mi tego co miałem za 32zł (góra 38zł uwzględniając realną inflację) oraz to
    że mam DVB-T oraz kupę programów FTA z satelit. Niemieckojęzyczne programy
    często oglądam bo znam język i stwierdzam że tam naprawdę jest co oglądać w
    przeciwieństwie do polskiego szajsu jaki wy proponujecie. Ojej! Zrobiło się
    jej strasznie przykro, podziękowała za rozmowę i na tym się skończyła
    (przynajmniej narazie) moja przygoda z nką po 4 latach.

    Marek

  • 10. Data: 2011-11-02 12:28:20
    Od: "axel" <a...@o...pl>

[...]

    Pięknie i prawdziwie oceniłeś to gówno co teraz nadają...i to nie tylko
    n-ka, lecz wszystkie polskie platformy !!!!!
    Mi też NIE POTRZEBA więcej niż max 5 kanałów !!! Lecz tych moich NIE MOŻNA
    sobie wybrać...może kiedyś te s..syny umożliwią wybór poszczególnych
    kanałów, które dany człowiek potrzebuje....wtedy dopiero by się dowiedzieli
    co ludzie chcą oglądać i jak ich oceniają....

    axel