    From: "axel" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: wypowiedzenie n-ki
    Date: Wed, 2 Nov 2011 13:28:20 +0100

    Ja się z nką tez rozstałem, ale nie z powodu TVN HD+1 lecz po prostu umowa
    mi wygasła. Przez ostatni rok miałem wszystkie pakiety oraz HBO i nfilm.
    Stwierdziłem, że płacę za coś czego nie oglądam. To co leci na HBO lub nfilm
    to mam za 5zł z wypożyczalni za rogiem. Zadzwoniła pani i zaczęła namawiać
    na pozostanie i ofertę przedstawiać. Ja jej mówię że to i tak za drogo gdyż
    w efercie jaką mi pani przedstawiła jest 90% programów których nie oglądam
    zupełnie a nie da się z nich zrezygnować i płacić mniej. Są to wszystkie
    kanały sportowe oraz większość filmowych, zwłaszcza tych niby smiesznych.
    Dawniej miałem za 32zł 4 pakiety w których były discovery i bajki które
    przynajmniej dzieciaki oglądały. Obecnie w żadnym z tych tańszych pakietów
    promocyjnych nie ma Discovery.
    Pojawił się jakiś niby hit za 39zł ale to czyste gówno oferują. Ona
    oczywiście za 48zł dobrodusznie mi proponuje wszystkie pakiety. J ajej się
    pytam czy za niższą cenę sie nie da wyłączając pakiety sportowe? Nie da się.
    Powiedziałem więc że nie mamy o czym rozmawiać dopóki pani nie zaporoponuje
    mi tego co miałem za 32zł (góra 38zł uwzględniając realną inflację) oraz to
    że mam DVB-T oraz kupę programów FTA z satelit. Niemieckojęzyczne programy
    często oglądam bo znam język i stwierdzam że tam naprawdę jest co oglądać w
    przeciwieństwie do polskiego szajsu jaki wy proponujecie. Ojej! Zrobiło się
    jej strasznie przykro, podziękowała za rozmowę i na tym się skończyła
    (przynajmniej narazie) moja przygoda z nką po 4 latach.

    Marek

    Pięknie i prawdziwie oceniłeś to gówno co teraz nadają...i to nie tylko
    n-ka, lecz wszystkie polskie platformy !!!!!
    Mi też NIE POTRZEBA więcej niż max 5 kanałów !!! Lecz tych moich NIE MOŻNA
    sobie wybrać...może kiedyś te s..syny umożliwią wybór poszczególnych
    kanałów, które dany człowiek potrzebuje....wtedy dopiero by się dowiedzieli
    co ludzie chcą oglądać i jak ich oceniają....

    axel