  • 1. Data: 2011-10-15 22:16:06
    Temat: bezkarne rezygnacje
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    http://www.proline.pl/?n=kolejny-cios-dla-operatorow
    -ze-strony-grupy-tvn&grupa=news

    Prawda to?

    Bo mam ochotę zakończyć z n-ką przed czasem.

  • 2. Data: 2011-10-16 07:48:36
    Temat: Re: bezkarne rezygnacje
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 16.10.2011 00:16, Sergiusz Rozanski pisze:
    > http://www.proline.pl/?n=kolejny-cios-dla-operatorow
    -ze-strony-grupy-tvn&grupa=news

    > Prawda to?
    >
    > Bo mam ochotę zakończyć z n-ką przed czasem.
    na 100% można było rozwiązać umowę gdy zaprzestali nadawania davinci
    learning. Można było ale..... nie było na co zamienić. tzn ja płacę 48
    za wszystkie(nie płatne) kanały, a ten sam pakiet oferowali za 54zł.
    Teraz jest podobnie. Zrezygnowałbym gdyby ktoś oferował coś lepszego.
    Może zamiast brutalnie rezygnować sceduj na kogoś?

    ToMasz

  • 3. Data: 2011-10-16 08:33:43
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *ToMasz* napisał(-a):

    > Może zamiast brutalnie rezygnować sceduj na kogoś?

    Ale jak chce się pozbyć umowy, to po co ma zadawać sobie większy trud z
    cedowaniem niż z rozwiązywaniem?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2011-10-17 05:22:41
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-10-16 00:16, Sergiusz Rozanski pisze:
    > http://www.proline.pl/?n=kolejny-cios-dla-operatorow
    -ze-strony-grupy-tvn&grupa=news

    > Prawda to?
    >
    > Bo mam ochotę zakończyć z n-ką przed czasem.

    nie sądzę, ten kanał nic nie wnosi.
    to tylko powtórzenie tego co było godzine wcześniej
    na tvn.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux