    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: wypadek na Marywilskiej
    Date: Wed, 25 Aug 2010 11:20:07 +0000 (UTC)

    Dnia 25.08.2010 Monster <a...@o...pl> napisał/a:

    > Ano..Chłopak jednak nie przeżył.
    > Bełkot pismaka jest niezły-kobita hamowała i próbowała ominąć,ta...ile
    > mogła jechać ta Lka,30-40? z takiej prędkość to się prawie w miejscu
    > staje,chyba że jechała mu na rejestracji lub nic nie robiła,a auto samo
    > się zatrzymało,na gościu:-(

    Niestety w takich wypadkach trudno ustalić jak było. Zwykle jest tak że
    kierujący pojazdem który kogoś rozjedzie lub na coś najedzie twierdzi że
    nie widział, albo nie dało się zahamować/ominąć jak już zauważył. To że
    takie takie zaskoczenie wynika z zupełnego barku zainteresowania tym co
    się dzieje na drodze, jakoś się pomija.
    Zupełnie nie potrafię sobie wyobrazić na podstawie opisu, jak można
    traktować to jako wypadek. No chyba że po wywrotce wpadł na przeciwny
    pas bezpośrednio pod yarisa.
    Jeśli zaś jechała za nim, to jak wytłumaczyć rozjechanie?

    Codziennie widzę pełno "L", mieszkam niedaleko. Nie bardzo potrafię
    pojąć jak instruktorzy nie boją się puszczać na trasę egzaminacyjną
    (remontowana TT i okolice, szybkie 2 pasmówki) ludzi którzy mają
    problemy z ruszaniem i skręcaniem. No wyjebać się mógł niby każdy,
    ale ten bez podstaw ma większe szanse na problemy.

    A z ciekawych konfiguracji to niedawno widziałem A + BE lub C1E, czyli
    motocyklista + mały wan z przyczepką.

    --
    kakmaratgmaildotcom