  • Data: 2010-08-27 07:58:56
    Temat: Re: wypadek na Marywilskiej
    Od: macieksz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:i531l1$umv$1@alfa.ceti.pl...
    >... i jeszcze w zyciu nie widziałam zeby
    > instruktor jechał PRZED motocyklem.

    Zgadzam się. Robiłem A całkiem niedawno w 100lycy i zawsze instruktor
    jechał za mną - na samochodzie zawsze żółty kogut i wielka Lka. Mógł
    powiedzieć, co źle robię, gdzie mam się zatrzymać, jak przejechać
    poprawnie przez skrzyżowanie (interkom działał w jedną stronę). A na
    samym skrzyżowaniu i drodze zasłonić. I jadąc obok niego widziałem
    kilka razy, jak wykonywał "manewry oskrzydlające", które ratowały d..y
    kursantom - bo goście w puszce uznawali, że na moto Lki można wymusić
    pierwszeństwo, a na Punto zasłaniającym moto szkoły już nie warto.

    Jak z nim rozmawiałem o innych strategiach nauki, to dopuszczał jazdę
    na dwa motocykle, chociaż tutaj osłanianie jest problemem. Za to o
    jeździe instrukatora jako plecaczek miał słabą opinię ;-).

    Aha... i za każdym razem któryś z kursantów prowadził moto z Ursusa na
    Odlewniczą i z powrotem. i ta strategia też się sprawdzała. Nie można
    tylko było jeździć "po linii" ;-).