  • Data: 2010-08-27 14:45:43
    Temat: Re: wypadek na Marywilskiej
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "macieksz" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:e140e22b-4f8d-4748-9fb1-a7ddd5e2c310@g1
    7g2000yqe.googlegroups.com...
    > Gość wyłożył się na koleinie.

    A gdzie to wyczytales? Mulda, a koleina to 2 rozne rzeczy. Poza tym
    przeczytaj oba artykuly - raz kobieta jechala toyota, a raz nissanem - co
    gazeta/wydawnictwo to inna wiadomosc. Moze wywalil sie na psie, ktory lezal
    na drodze?

    > Każdemu z nas może to
    > się przytrafić.

    Taa...

    > Przecież kursant nie jechał chyba
    > z prędkością, która podpadałaby po "niedostosowanie prędkości do
    > warunków na drodze"?

    Niedostosowal sie do warunkow. Ma przeciez oczy i zmysly sprawne (bo
    przeszedl badania) - widzial w jakim stanie jest droga. Ja jak widze, ze nie
    dam rady z dana predkoscia to po prostu zwalniam - czasem oznacza to nawet
    zwolnienie z 50 do 20 (np. progi zwalniajace). Jakbym sie wyjebal na progu
    zwalniajacym to na 100% nie obwinialbym zarzadcy drogi, tylko powiedzialbym,
    ze niedostosowalem i moja wina.

    > Może po dwóch, trzech takich procesach ktoś zainteresowałbym się
    > dziurami koleinami, przeładowanymi TIRami na drogach lokalnych...?

    Taaa... skoro mozna budowac autostrade na uklepanej ziemi, to na 100% ktos
    by sie zainteresowal 2, 3 zabitymi motocyklistami.

    Obudz sie.

    --
    pzdr:
    Ivam