  • 61. Data: 2018-10-03 20:36:57
    Temat: Re: wypadek Polaków na Słowacji - jakie tam są przepisy?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2018 o 16:39, r...@k...pl pisze:

    > Małżeństwo z 1 dzieckiem wuja dostało, a nie 500+.

    W moim konkretnym przypadku polityka prorodzinna pisu sprowadziła się do
    _wygaszenia_ stosunku pracy żony (bo zwolnić się nie da na urlopie
    macierzyńskim) żeby zatrudnić członka rodziny pis (kryterium według
    których podejmowano decyzję jest oficjalnie... staż pracy). Co z kolei
    skutkuje brakiem dopłat do żłobka (bo z jednym dzieckiem do państwowego
    się nie dostanie). Łącznie zamiast 500+ jest pensja- i 1800- z drugiej.
    Zamiast dwójki dzieci będzie jedno, bo z jednej pensji trochę ciężko, a
    jak się sytuacja z pracą unormuję to będzie za duża różnica jak dla nas.
    Jeśli wydaje się komuś wydajeże to odosobionony przypadek, to się myli.
    Poczekaj co będzie jak się do samorządów dorwą.

    Całkiem oficjalnie i bez wstydu mówią, że wygaszają kobiety w ciąży i na
    urlopach macierzyńskich/rodzicielskich, bo stanowią celem jest
    "utrzymanie sprawności instytucji przy minimalnym składzie osobowym" -
    no te na urlopach, macierzyńskich raczej tego nie gwarantują. Za podobną
    argumentację prywaciarza by zgnoili. Także chuj z ich polityką
    prorodzinną. Ja nic od nich nie chciałem, ale nawet na przestrzeganie
    prawa pracy ich nie stać. Sobie poradzimy - tylko efektem ich polityki
    prorodzinnej jest dziecko-, a chuje policzyli sobie mojego potomka jako
    skutek 500+.

    Shrek

  • 62. Data: 2018-10-03 20:51:54
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-10-2018 o 16:39, r...@k...pl pisze:

    > Małżeństwo z 1 dzieckiem wuja dostało, a nie 500+.

    Z dwoma też, bo jedno za szybko urosło.

  • 63. Data: 2018-10-03 21:39:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-10-03 o 20:08, Myjk pisze:
    > Wed, 3 Oct 2018 19:45:34 +0200, Robert Wańkowski

    > https://www.youtube.com/watch?v=EwpfmMrchJw
    >
    > Ale to przecież zwykłe niewinne przejęzyczenie,

    W 50% się zgadza. Czyli wszystko ok. :-)

    > jak u Morawieckiego z drogami.

    Robert

  • 64. Data: 2018-10-03 21:47:40
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Ja mam 3 i tez 0+-

  • 65. Data: 2018-10-03 22:12:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 3 października 2018 17:08:30 UTC+2 użytkownik JDX napisał:
    > Żarli, żarli, ale jakoś, nie wiedzieć czemu, pisowcy się tego czepiają.
    > Bo przecież żarli tanie ośmiorniczki, a nie drogą wołowinę. :-)

    Bo niepatriotycznie żarli
    Widziałeś Polskiego Rolnika co osmiornice uprawia?

    https://www.youtube.com/watch?v=Cv9JzdGKbR8

  • 66. Data: 2018-10-03 22:28:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 3 października 2018 15:19:42 UTC+2 użytkownik JDX napisał:
    > On 2018-10-03 14:47, Kris wrote:
    > [...]
    > Platformersi doszli do wniosku, że jest to dobre dla nich, tak jak
    > było/jest dobre dla Pisowców. :-)
    >
    > BTW. Swoją drogą, te ośmiorniczki to doskonały przykład, jak ciemny lud
    > (jak mawia Jacek z Telewizji :-) ) kupuje różne brednie -
    > ,,ekskluzywnie", nieswojsko brzmiące ośmiorniczki to niecałe 60 zł/kg
    > (https://zakupycodzienne.carrefour.pl/mrozonki/ryby-
    owoce-morza/owoce-morza/myfood-owoce-morza-osmiornic
    zki-baby-400-g,
    > wydaje mi się, że ,,na żywo" widziałem je znacznie taniej), a swojsko,
    > ,,nieekskluzywnie" i ,,niewinnie" brzmiąca polędwica wołowa to 100 zł/kg
    > (https://zakupycodzienne.carrefour.pl/mieso/wolowina
    /steki/uczta-qulinarna-stek-z-poledwicy-filet-mignon
    ).
    > :-)

    Pamietasz sytuację zeby opozycja zdecydowała się kontynuować program rządzących?
    Nowa jakośc w polityce u nas nadchodzi.
    Partia opozycyjna po 3 latch krytyki jednak przekonała sie że program rządzących jest
    wart kontynuacji
    Tego chyba w światowej polityce nie grali.

  • 67. Data: 2018-10-03 23:08:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 3 Oct 2018 10:53:08 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Jak się naćpasz, to jest premedytacja czy nie? Moim zdaniem jest, bo
    > świadomie dopowadzasz do sytuacji w której nie podejmujesz racjonalnych
    > decycji o kierowaniu autem lub pozostaniu w łóżku.

    Zapoznaj się z pojęciem "zamiar ewentualny", bo mam wrażenie że tego
    sformułowania Ci brakuje w rozważaniach.

  • 68. Data: 2018-10-04 07:18:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 3 Oct 2018 20:36:57 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > Zamiast dwójki dzieci będzie jedno, bo z jednej pensji trochę ciężko, a
    > jak się sytuacja z pracą unormuję to będzie za duża różnica jak dla nas.

    Zrob jeszcze dwa, to bedzie 1000+, dzietnosc sie w kraju podniesie, o
    emeryture nie bedziesz sie musial martwic, dzieci beda zadowolone ...

> [...]
    > "utrzymanie sprawności instytucji przy minimalnym składzie osobowym" -
    > no te na urlopach, macierzyńskich raczej tego nie gwarantują. Za podobną

    Ale przeciez wcale nie chca wygaszac, tylko to musza byc swoje kobiety
    :-)

> [...]
    > prawa pracy ich nie stać. Sobie poradzimy - tylko efektem ich polityki
    > prorodzinnej jest dziecko-, a chuje policzyli sobie mojego potomka jako

    W I polroczu byl ponoc spadek urodzin. Ale w stosunku do poprzedniego
    roku, w ktorym byl jednak wzrost.
    A tak trzeba by sprawdzic reszte danych, czy to nie jest efekt
    wzrostu sprzed 20 lat ...

    J.

  • 69. Data: 2018-10-04 10:37:23
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2018-10-03 22:12, Kris wrote:

    > Bo niepatriotycznie żarli
    No i co z tego? Przecież administracja ma być tania. Tania administracja
    to patriotyczna administracja. :-)

    > Widziałeś Polskiego Rolnika co osmiornice uprawia?
    Nie widziałem. Ale widziałem hodowców strusi, więc nie wykluczam też
    istnienia w Polsce hodowców ośmiornic. :-)

  • 70. Data: 2018-10-04 10:38:15
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2018-10-03 22:28, Kris wrote:
    [...]
    > Pamietasz sytuację zeby opozycja zdecydowała się kontynuować program rządzących?
    > Nowa jakośc w polityce u nas nadchodzi.

    Żadna nowa jakość. Pamiętam - dawna opozycja, czyli obecnie rządzący,
    zdecydowali się kontynuować np. program ,,23 zamiast 22% VAT". :-) A
    przecież go krytykowali, przed wyborami obiecywali, że wrócą do 22%.
    Tymczasem dynamiczny Mateusz rozwiał wątpliwości:
    http://biznes.onet.pl/podatki/wiadomosci/nie-bedzie-
    obnizenia-stawek-podatku-vat-mateusz-morawiecki/c9tx
    2x.
    :-)