  • 21. Data: 2012-04-02 21:13:53
    Temat: Re: wypadeczek
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jlcrb3$gpj$2@inews.gazeta.pl...

    > Świetnie.
    > A teraz obejrzyj film, bo wyszedłeś na idiotę dobierając przykład.

    A co za różnica z jakiego powodu biega się po autostradzie?

    > Wybaczam, ale za braki w wykształceniu i tak odfiltruję.

    a filtruj...

    --
    Irokez

  • 22. Data: 2012-04-02 21:36:39
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-04-02 20:30, Bydlę pisze:

    > Nie oglądałeś filmu, prawda?

    Nieprawda.

    > Dawaj ten opis, jak to usunięcie przedmiotów leżących na jezdni obniża
    > bezpieczeństwo, a jak ich pozostawienie (żeby ktoś się w nie wpakował?)
    > podnosi.
    > ;>>>

    Tu się nie ma z czego śmiać, tylko trzeba pomyśleć: jaka będzie różnica
    w skutkach, kiedy ktoś nie wyhamuje przed tymi szczątkami (jakieś
    plastiki, może kawałek barierki, trochę piachu, jakiś drobny osprzęt,
    który wyleciał z uczestnika wypadku), a w przypadku, jak wleci w twój
    samochód stojący na lewym pasie, kiedy ty będziesz schylał się przed nim
    czyszcząc autostradę. Dodatkowo bawiąc się w obsługę wypadku zwężasz
    skutecznie ewentualną drogę ucieczki takiemu gapie i blokujesz przejazd
    np. ratownikom, czy straży pożarnej (która po tych plastikach spokojnie
    przejedzie sobie). Co innego w mieście, gdzie prędkości są znacznie
    mniejsze, choć i tu trzeba zachować zdrowy rozsądek.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 23. Data: 2012-04-02 21:49:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-02 21:13, Irokez pisze:
    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > A co za różnica z jakiego powodu biega się po autostradzie?

    Biorąc pod uwagę czego na autostradzie można się spodziewać, to
    jest to nieistotne. Zresztą wiele już filmików-dokumentów było
    na dowód tego, że po autostradzie się nie biega/nie zostaje,
    tylko w tempie naddźwiękowym spiernicza za bariery. Wystarczy, że
    ktoś się zagapi i zacznie uciekać na wolny pas, a co dopiero wtedy,
    kiedy jakiś baran uzna, że "zatwardzenie" to twór "kapeluszowatych"
    i śmignie ich lewym na pełnej prędkości, po czym ze zdziwieniem
    stwierdzi, że lewa nitka oraz bariery dziwnie wyglądają...

    > a filtruj...

    Niech filtruje - pewnie nie widział na autostradach (nie tylko
    oczywiście) zniszczonych oznakowań zwężenia pasa, że o sprzęcie
    nie wspomną. Faktycznie - tylko wyskakiwać na autostradę
    i jakieś plastyki sprzątać ...

  • 24. Data: 2012-04-03 11:51:46
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-04-02 12:55, J.F wrote:
    > Użytkownik "ojciec" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Dziwny jakis ten opis, bo nie bardzo rozumiem czemu osobowka
    > wyprzedzajaca awaryjnym mialaby prowokowac tiry do zmiany pasa.
    >
    > Albo jakas d* w tym BMW jechala za wolno i sie wciskala, plus niechec
    > pana tirmana do zdjecia nogi z gazu, albo cos tam innego bylo, np "karne
    > hamowanie".

    Chyba jakiś inne artykuły czytamy :-)

    "Kierowca bmw zasnął za kierownicą, zjechał na pas awaryjny. Samochód
    odbił się od barierki i uderzył w tira "

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 25. Data: 2012-04-03 13:03:56
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-04-03 11:51, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    .pl...

    > Chyba jakiś inne artykuły czytamy :-)
    >
    > "Kierowca bmw zasnął za kierownicą, zjechał na pas awaryjny. Samochód
    > odbił się od barierki i uderzył w tira "

    Komentarze z pod artykułu + film ze zdarzenia z kogutami na cb
    obejrzyj/posłuchaj.
    Czy przy takim manewrze może być problem z wypłatą AC?

  • 26. Data: 2012-04-03 17:11:58
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-02 19:36:39 +0000, LEPEK <g...@w...pl> said:

    > Nieprawda.

    Czyli nieuważnie. Na dobrą sprawę - w tej dyskusji - można przyjąć, że
    bez znaczenia, czy nieuważnie, czy wcale - efekt jest ten sam.

    > Tu się nie ma z czego śmiać, tylko trzeba pomyśleć: jaka będzie różnica
    > w skutkach, kiedy ktoś nie wyhamuje przed tymi szczątkami

    Dawaj teraz opis, jaka jest różnica, gdy ktoś nie wyhamuje jadąc w
    korku i w pieprzy się w stojący na awaryjnycgh pojazd, pojazd stojący
    na pasie, którym nie porusza się korek, do wpakowania się na szczątki
    lub niebezpiecznych manewrów na widok szczątków - albo inaczej: widząc
    cegłę, drzewo czy dziecko (a co, sprawdźmy w granicach)nie reagujesz,
    tylko mamroczesz: "eee.. są służby, takie autostradowe, to one się tym
    zajmą"?
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 27. Data: 2012-04-03 22:19:36
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-04-03 17:11, Bydlę pisze:

    > Czyli nieuważnie.
    Nieprawda.

> [...]
    > cegłę, drzewo czy dziecko (a co, sprawdźmy w granicach)nie reagujesz,
    > tylko mamroczesz: "eee.. są służby, takie autostradowe, to one się tym
    Siebie też odfiltruj, bo po polsku to to nie jest.

    Pozdr,

  • 28. Data: 2012-04-04 01:03:49
    Od: ojciec <e...@p...pl>

> [...]
    > cegłę, drzewo czy dziecko (a co, sprawdźmy w granicach)nie reagujesz,
    > tylko mamroczesz: "eee.. są służby, takie autostradowe, to one się tym

    Na autostradzie nie wysiada się z samochodu stojąc na pasie. O ile się
    wysiada na pasie należy uruchomić światła awaryjne, spojrzeć w tyle
    lusterka i jak najszybciej modląc się uciekać za barierę energochłonną,
    chociaż czasem pewnie większe szanse przeżycia mogą być pozostając w
    samochodzie.

    Nowy samochód można kupić, życia już nie;/

    Widziałeś że jak naprawiają jezdnie na ruchliwej drodze to stawiają
    wpierw samochód ciężarowy chroniący robotników?

  • 29. Data: 2012-04-04 22:57:29
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-04-03 13:03, ojciec wrote:
    .pl...

    > Komentarze z pod artykułu + film ze zdarzenia z kogutami na cb
    > obejrzyj/posłuchaj.

    Ok, posłuchałem... gość podobno jechał szybko i miał wyprzedzać
    awaryjnym... czy to wyklucza zaśnięcie ?

    > Czy przy takim manewrze może być problem z wypłatą AC?

    Zależy co mu udowodnią i co ma w OWU.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 30. Data: 2012-04-04 23:08:39
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    .

    > Ok, posłuchałem... gość podobno jechał szybko i miał wyprzedzać
    > awaryjnym... czy to wyklucza zaśnięcie ?

    Racja. Nie wyklucza.