  • 11. Data: 2012-04-02 13:16:36
    Temat: Re: wypadeczek
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-04-02 12:26, to pisze:
    > begin ojciec

    > Raczej dwóch w tirach, którzy jak zwykle blokowali autostradę.

    Ciekawy punkt widzenia "to" bywa i tak.
    W Polsce samochodom ciężarowym na autostradzie wolno się wyprzedzać tak?
    Więc samochody ciężarowe robiły to zgodnie z prawem.Gdyby wyprzedzany
    ciężarowy jechał 30km/h a wyprzedzający 40 km/h to masz racje "to".
    Jednak gdy wyprzedzany ciągnik jechał 85 a wyprzedzający ciągnik 90 km/h
    a chłop BMW pakował się na awaryjnym to czyste proszenie się o kłopoty.

  • 12. Data: 2012-04-02 13:21:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-02 12:02, Bydlę pisze:
> [...]
    4.html

    > Nie, na barerkach to one się zatrzymały.
    > Ale ciekawsze jest to:
    > <http://www.youtube.com/watch?v=ST3B9QnPF1g>
    > _nikt_ nie wpadł na coś tak oczywistego, jak zatrzymanie się i usunięcie
    > z drogi resztek pojazdów. Po co, prawda? Niech inni w to wjadą, może
    > będzie ciekawie w eterze i o czym rozmawiać w domu...

    Jak bardzo chcesz, to możesz sam spróbować biegać po autostradzie
    w porannym szczycie, ale proponowanie tego innym jest zwyczajnie
    głupie.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 13. Data: 2012-04-02 13:42:04
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ojciec

    > W Polsce samochodom ciężarowym
    > na autostradzie wolno się wyprzedzać tak? Więc samochody ciężarowe
    > robiły to zgodnie z prawem.Gdyby wyprzedzany ciężarowy jechał 30km/h a
    > wyprzedzający 40 km/h to masz racje "to".

    Wtedy to by się akurat dość szybko wyprzedziły. Niestety debile w tirach
    potrafią wyprzedzać się z różnicą prędkości 1 km/h uprzednio wjeżdżając
    innym przed nos. I nie, nie jest to zgodne z PoRD. Niestety policji nie
    chce się ścigać tych debili, bo łatwiej suszyć z krzaków niż się trochę
    wysilić.

  • 14. Data: 2012-04-02 13:42:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Arek

    > Albo skończył się pas awaryjny, co też na tej "autostradzie" do
    > rzadkości nie należy.

    I ten w bmw nie widział tego? Przecież takie bmw łyknie tira w moment,
    więc specjalnie daleko nie trzeba patrzeć.

  • 15. Data: 2012-04-02 18:29:19
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-04-02 12:02, Bydlę pisze:

    > _nikt_ nie wpadł na coś tak oczywistego, jak zatrzymanie się i usunięcie
    > z drogi resztek pojazdów. Po co, prawda?

    Ciekawe, czy ty byś się zatrzymał, i gdzie.
    Zatrzymywanie się na autostradzie, nawet (a może i "szczególnie") w
    miejscu wypadku to proszenie się o kłopoty, narażanie innych,
    powodowanie zamieszania, a może i usuwanie dowodów.
    Spoko - są od tego służby autostradowe i strażacy, mają migające lampki,
    mogą kierować ruchem itp. Daj im robić to, co do nich należy, a sam
    zajmij się sprawnym przejazdem.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 16. Data: 2012-04-02 18:56:10
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > drogi resztek pojazdów. Po co, prawda? Niech inni w to wjadą, może będzie
    > ciekawie w eterze i o czym rozmawiać w domu...

    Kobiecie zepsół się samochód. Po zatrzymaniu na poboczu powiadomiła kogo
    trzeba i wyszła z auta aby przejść za barierki. Nie zdążyła.
    A Ty chcesz latać po pasach i zbierać śmieci?
    Wybacz, nie skomentuję...

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2012-04-02 18:58:50
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kobiecie zepsół się

    zepsuł kurde, zepsuł...
    a nie zespół ;)

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2012-04-02 20:25:14
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-02 10:52:33 +0000, "J.F" <j...@p...onet.pl> said:

    > No wiesz, lepiej zeby inni wjechali, niz samemu biegac po autostradzie
    > w godzinach szczytu :-)

    OK, ale tam nie widać było jakiegoś szczytu. :-)

    > No i nie wiadomo jakie ofiary,

    Kierowca dafa miał jakieś ziaziu, ale nieskutkujące 7-dniowym pobytem w
    szpitalu.

    > moze biegly bedzie chcial lokalizacje szczatkow do szkicu ..

    No, ale nie plastików. To, co było na lewym pasie wystarczyło.
    Zresztą porównaj to powyżej do rekacji motocyklistów po wypadku jednego
    z kretynów:
    <http://www.youtube.com/watch?v=CzKi2IJqN1M>
    właściwa akcja gdzieś od setnej sekundy - wcześniej tylko widać
    dlaczego użyłem określenia "kretyn".

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2012-04-02 20:30:40
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-02 16:29:19 +0000, LEPEK <g...@w...pl> said:

    > Ciekawe, czy ty byś się zatrzymał, i gdzie.

    Oczywiście, że się zatrzymuję. Ostatnio na gierkówce, gdy przestawiałem
    zmieciony przez tira ten taki białoczerwony pachołek i jego
    czarną podstawę. Wiesz ile trzeba do czegoś takiego?
    Otóż - wystarczy być normalnym...

    > i gdzie

    Przed szczątkami na lewym pasie.
    Zwłaszcza, że ruch szedł prawym.

    > Zatrzymywanie się na autostradzie, nawet (a może i "szczególnie") w
    > miejscu wypadku to proszenie się o kłopoty

    Nie oglądałeś filmu, prawda?
    To może go obejrzyj, bo tam nie było pikniku, a wypadek.
    ;>

    > , narażanie innych,

    Dawaj ten opis, jak to usunięcie przedmiotów leżących na jezdni obniża
    bezpieczeństwo, a jak ich pozostawienie (żeby ktoś się w nie wpakował?)
    podnosi.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 20. Data: 2012-04-02 20:32:03
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-02 16:56:10 +0000, "Irokez" <n...@w...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Kobiecie zepsół

    Umysłowo?
    ;>>

    > się samochód. Po zatrzymaniu na poboczu powiadomiła kogo trzeba i
    > wyszła z auta aby przejść za barierki. Nie zdążyła.

    Świetnie.
    A teraz obejrzyj film, bo wyszedłeś na idiotę dobierając przykład.

    > Wybacz

    Wybaczam, ale za braki w wykształceniu i tak odfiltruję.

    --
    Bydlę