eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywypadające zapłony
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 15

  • 1. Data: 2011-11-30 16:40:16
    Temat: wypadające zapłony
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    wymieniłem świece, wymieniłem przewody, jakiś czas było dobrze, ale dziś
    znów miałem na wolnych obrotach wypadające zapłony... czego można się
    jeszcze uczepić? jak się nagrzał to już pracował równo...


  • 2. Data: 2011-11-30 17:22:40
    Temat: Re: wypadające zapłony
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/30/2011 04:40 PM, identifikator: 20110701 wrote:
    > wymieniłem świece, wymieniłem przewody, jakiś czas było dobrze, ale dziś
    > znów miałem na wolnych obrotach wypadające zapłony... czego można się
    > jeszcze uczepić? jak się nagrzał to już pracował równo...

    Załóż Webasto ;) albo zlej to.


    A tak na sero:

    Jak mam tak w E60 z silnikiem M57TUD30. Jak jest w trakcie
    nagrzewania, to też chodzi nierówno. Jak był na gwarancji,
    to próbowałem z tym walczyć, ale w ASO twierdzili od zawsze,
    że wszystko jest OK i że ten typ tak ma i że mam spierdalać.
    Dla zasady szkoda mi było czasu, więc dałem sobie spokój.
    Niczego nie wymieniłem, a jak się rozgrzeje to jest dobrze.

    A o tym Webasto do E60 to ja myślę zupełnie poważnie.


  • 3. Data: 2011-11-30 17:26:15
    Temat: Re: wypadające zapłony
    Od: to <t...@x...abc>

    begin identifikator: 20110701

    > wymieniłem świece, wymieniłem przewody, jakiś czas było dobrze, ale dziś
    > znów miałem na wolnych obrotach wypadające zapłony... czego można się
    > jeszcze uczepić? jak się nagrzał to już pracował równo...

    Skoro było dobrze po wymianie, to pewnie świece lub przewody są kiepskie
    i znowu padły (stawiam bardziej na przewody). Ew. może cewka już nie daje
    rady.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 4. Data: 2011-11-30 19:27:55
    Temat: Re: wypadające zapłony
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Sylwester Łazar

    > Czujnik położenia wału
    > korbowego, brak styku na czujniku temperatury głowicy, powietrza,
    > położenia przepustnicy, przepływu powietrza, czujnik podciśnienia,
    > ciśnienia sprężania, jeśli turbo, sonda lambda poluzowana, okopcona,
    > nieszczelny kolektor dolotowy, klapa nawiewu zimnego powietrza przed
    > filtrem, spadła wydajność pompy paliwa itp. itd.

    Super, ale przecież napisał, że jak zmienił kable i świece to problem
    ustąpił, a po jakimś czasie znów powrócił. No chyba, że nie wie co pisze.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 5. Data: 2011-11-30 19:30:13
    Temat: Re: wypadające zapłony
    Od: Maciek <k...@g...pl>

    >jak się nagrzał to już pracował równo...

    Swego czasu w F126p ;-D miałem podobny problem. Odpalał zazwyczaj na 1
    gar i tak sobie klekotał to na 1 to na 2, dopóki się nie rozgrzał.
    Wymieniałem świeczki, kable, nic to nie pomagało.
    Okazało się, że zasyfione były gniazda kabli WN w cewce, czyszczenie
    papierem ściernym rozwiązało problem. Bez wykręcenia cewy i dogłębnych
    oględzin ;-) nie namierzyłbym problemu.


  • 6. Data: 2011-11-30 19:35:14
    Temat: Re: wypadające zapłony
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > > wymieniłem świece, wymieniłem przewody, jakiś czas było dobrze, ale dziś
    > > znów miałem na wolnych obrotach wypadające zapłony... czego można się
    > > jeszcze uczepić? jak się nagrzał to już pracował równo...
    >
    > Skoro było dobrze po wymianie, to pewnie świece lub przewody są kiepskie
    > i znowu padły (stawiam bardziej na przewody). Ew. może cewka już nie daje
    > rady.
    Zanim się dowiesz jaki wóz?
    Przestańcie wymieniać po 2 razy, to co sie wydaje, tylko znaleźć
    uszkodzenie.
    Zaraz ktoś doradzi zmianę oleju na Motul.
    Czujnik położenia wału korbowego, brak styku na czujniku temperatury
    głowicy, powietrza, położenia przepustnicy, przepływu powietrza,
    czujnik podciśnienia, ciśnienia sprężania, jeśli turbo, sonda lambda
    poluzowana, okopcona, nieszczelny kolektor dolotowy,
    klapa nawiewu zimnego powietrza przed filtrem, spadła wydajność pompy paliwa
    itp. itd.
    Na początek podłącz się oscyloskopem do przewodu nawiniętego na przewód
    niskonapięciowy cewki zapłonowej,
    a na drugim kanale zobacz sygnał z położenia wału korbowego.
    Potem do cewki wtryskiwacza na 3 kanale, lub znów czujnik położenia wału
    korbowego razem z sygnałem do wtryskiwacza, jeśli oscyloskop jest tylko 2
    kanałowy.
    Jak to zrobisz - będziesz wiedział już przynajmniej, czy wszystkie czujniki
    są w porządku.
    Zgaduj zgadula to nie jest metoda.
    Trzeba po prostu samochód przebadać.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schematów
    i projektowania PCB


  • 7. Data: 2011-11-30 20:47:30
    Temat: Re: wypadające zapłony
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jb5ip0$uma$1@node2.news.atman.pl...
    > wymieniłem świece, wymieniłem przewody, jakiś czas było dobrze, ale dziś
    > znów miałem na wolnych obrotach wypadające zapłony... czego można się
    > jeszcze uczepić? jak się nagrzał to już pracował równo...

    Cewka zapłonowa. Miałem dokładnie to samo w silniku R4 benzynowym.

    --
    pozdrawiam
    kml


  • 8. Data: 2011-11-30 21:14:56
    Temat: Re: wypadające zapłony
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-11-2011 16:40, identifikator: 20110701 pisze:
    > wymieniłem świece, wymieniłem przewody, jakiś czas było dobrze, ale dziś
    > znów miałem na wolnych obrotach wypadające zapłony... czego można się
    > jeszcze uczepić? jak się nagrzał to już pracował równo...

    Jaki silnik/marka?

    --
    Paweł


  • 9. Data: 2011-11-30 23:09:51
    Temat: Re: wypadające zapłony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Nov 2011 20:47:30 +0100, kamil/Endurorider.pl napisał(a):
    > Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>
    >> wymieniłem świece, wymieniłem przewody, jakiś czas było dobrze, ale dziś
    >> znów miałem na wolnych obrotach wypadające zapłony... czego można się
    >> jeszcze uczepić? jak się nagrzał to już pracował równo...
    >
    > Cewka zapłonowa. Miałem dokładnie to samo w silniku R4 benzynowym.

    Ale identyfikator nic nie pisal ze to renault :-)


    J.


  • 10. Data: 2011-12-01 01:00:38
    Temat: Re: wypadające zapłony
    Od: Mariusz_Maniek <m...@g...com>

    On Nov 30, 4:40 pm, "identifikator: 20110701"
    <N...@g...pl> wrote:
    > wymieniłem świece, wymieniłem przewody, jakiś czas było dobrze, ale dziś
    > znów miałem na wolnych obrotach wypadające zapłony... czego można się
    > jeszcze uczepić? jak się nagrzał to już pracował równo...

    Uszczelniacze wtryskiwaczy ? Popsikać czymś mokrym co uszczelni na
    chwilę i zobaczyć czy nie zacznie równiej chodzić - najmniej kosztowny
    test z opisanych tu wszystkich.
    BTW jakie auto - nie ma OBD żeby odczytać kody błędów czy nic nie
    sieje ?

    Mariusz
    LS430
    LS400 sprzedam

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: