eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywypadające zapłonyRe: wypadające zapłony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: Sylwester Łazar <i...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wypadające zapłony
    Date: Wed, 30 Nov 2011 19:35:14 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <jb5sds$ako$1@mx1.internetia.pl>
    References: <jb5ip0$uma$1@node2.news.atman.pl>
    <4ed65927$0$8440$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-76-143.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1322677500 10904 77.254.76.143 (30 Nov 2011 18:25:00 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Nov 2011 18:25:00 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2417536
    [ ukryj nagłówki ]

    > > wymieniłem świece, wymieniłem przewody, jakiś czas było dobrze, ale dziś
    > > znów miałem na wolnych obrotach wypadające zapłony... czego można się
    > > jeszcze uczepić? jak się nagrzał to już pracował równo...
    >
    > Skoro było dobrze po wymianie, to pewnie świece lub przewody są kiepskie
    > i znowu padły (stawiam bardziej na przewody). Ew. może cewka już nie daje
    > rady.
    Zanim się dowiesz jaki wóz?
    Przestańcie wymieniać po 2 razy, to co sie wydaje, tylko znaleźć
    uszkodzenie.
    Zaraz ktoś doradzi zmianę oleju na Motul.
    Czujnik położenia wału korbowego, brak styku na czujniku temperatury
    głowicy, powietrza, położenia przepustnicy, przepływu powietrza,
    czujnik podciśnienia, ciśnienia sprężania, jeśli turbo, sonda lambda
    poluzowana, okopcona, nieszczelny kolektor dolotowy,
    klapa nawiewu zimnego powietrza przed filtrem, spadła wydajność pompy paliwa
    itp. itd.
    Na początek podłącz się oscyloskopem do przewodu nawiniętego na przewód
    niskonapięciowy cewki zapłonowej,
    a na drugim kanale zobacz sygnał z położenia wału korbowego.
    Potem do cewki wtryskiwacza na 3 kanale, lub znów czujnik położenia wału
    korbowego razem z sygnałem do wtryskiwacza, jeśli oscyloskop jest tylko 2
    kanałowy.
    Jak to zrobisz - będziesz wiedział już przynajmniej, czy wszystkie czujniki
    są w porządku.
    Zgaduj zgadula to nie jest metoda.
    Trzeba po prostu samochód przebadać.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schematów
    i projektowania PCB

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: