  • Data: 2024-06-12 23:14:38
    Temat: Re: wyobrazcie sobie ze
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 12 Jun 2024 21:42:11 +0200, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

    > Sam ić won. Jakbym miał za każdym razem ciułać na rachunek 17zł 59gr i
    > tak kurwa co miesionc inaczej i dopieszczać grosika to musiałbym mieć
    > zjebany łeb jak ty :]
    > Nie szanujesz swojego czasu :] Mam stały przelew i nawet nie zaglądam
    > ile mnie to kosztuje. Stać mnie i nie jestem cebularzem :] Cebularzu.

    No proszę! No no, bałwana stać na nolimit. Ale masz powód do dumy :)
    Bałwanie, nie rozumiesz że tu nie chodzi o to czy stać jednego czy
    drugiego bałwana. Tu chodzi o to że ktoś bezczelnie kradnie ludziom kasę
    z kieszeni. Kiedy jakiś politykier zdefrauduje miliard złotych, pałasz
    świętym oburzeniem. Bo na ciebie przypadło aż 20 zł. No co, nie stać
    cię? :) Stać cię żeby Plus cię rąbał na 20 zł co miesiąc a politykierowi
    nie darujesz tylko ten jeden raz?
    --
    Jacek
    I hate haters.