  • Data: 2024-06-13 10:04:57
    Temat: Re: wyobrazcie sobie ze
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja chcę żeby można było kupić oddzielnie określoną ilość minut rozmowy,
    > oddzielnie określoną ilość GB przesyłu danych i oddzielnie określoną
    > ilość sms. Płacisz z góry i twoja sprawa czy ci starczy i kiedy ile
    > dokupić.

    Przecież tak jest, na przykład w a2mobile.
    Wpłacasz na konto swojego numeru, masz rok ważności konta i co miesiąc
    pobierają ci tyle, ile zużyjesz w tym miesiącu. Jeśli zabraknie środków
    na koncie, to po prostu nie zadzwonisz, będziesz mógł tylko odbierać
    rozmowy.

    > Chciałbym też abym mógł się rozliczać "z dołu", jak kiedyś
    > telefony stacjonarne. Na koniec miesiąca ci przysyłają rachunek a tam
    > wyszczególnione - gadałeś tyle a tyle, GB zużyłeś tyle a tyle więc do
    > zapłaty jest tle a tyle.

    Aha. :D
    A kiedy "wyrozmawiasz" kilka tysięcy złotych za różne "ciekawe"
    połączenia, to wyrzucasz kartę i szukaj wiatru w polu...

    ... albo na Białorusi. :D

    > Sposoby rozliczania typu pakiet z określoną ilością składników, czy tzw.
    > no limit mnie nie interesują. Wg. mnie to graniczy z oszustwem.
    > Oczywiście, operator w ofercie może sobie takie rzeczy oferować, dla
    > tych co lubią być oszukiwani. Pod warunkiem że będą dostępne normalne
    > sposoby płacenia za usługę.

    Po to są różne opcje, żeby każdy mógł wybrać odpowiednie warunki dla siebie.
    Ja za 10 zł miesięcznie mam bez limitu wszystko, i to mi odpowiada.
    Moja żona gada bez limitu za 12,90 zł, a ostatnio musiałem jej do tego
    dokupić pakiet internetowy, bo zaczęła przekraczać kwotę 5 zł, za którą
    ten pakiet można dokupić.

    --
    -
    Akarm