  • Data: 2024-06-12 14:44:47
    Temat: Re: wyobrazcie sobie ze
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja chcę żeby można było kupić oddzielnie określoną ilość minut rozmowy,
    > oddzielnie określoną ilość GB przesyłu danych i oddzielnie określoną
    > ilość sms. Płacisz z góry i twoja sprawa czy ci starczy i kiedy ile
    > dokupić. Chciałbym też abym mógł się rozliczać "z dołu", jak kiedyś
    > telefony stacjonarne. Na koniec miesiąca ci przysyłają rachunek a tam
    > wyszczególnione - gadałeś tyle a tyle, GB zużyłeś tyle a tyle więc do
    > zapłaty jest tle a tyle.
    > Sposoby rozliczania typu pakiet z określoną ilością składników, czy tzw.
> [...]

    Aha, czyli chcesz, żeby ktoś odjebał megapracę nad stosowaniem limitów i
    pilnowaniem, popierdoloną księgowość i zapłacić za to pisiąt groszy. To
    ja mówię takim "dowidzenia" i szukaj sobie frajera co będzie to liczył
    za psie grosze :) Wolę "szwecki" stół w cenie 30zł (2 paczki fajek) i
    nie mam nawet nanosekundy czasu (gdyż jest on dla mnie cenny) żeby
    poświęcać go na liczenie, sprawdzanie i pisanie paszkwili jak się o 1
    sms nie będzie zgadzało. Podaj sobie rękę z Elemelem on też cebuli a
    najchętniej przytuliłby kasę za to że używa CZYJEGOŚ łącza do
    komunikacji. Kompletnie nie czuję się oszukany przy "no limit" za 30zł
    wręcz przeciwnie, MAMZAWSZE tyle ile potrzebuję.

    W sklepie kupujesz winogrono na "kulki" czy ziemniaki na sztuki? Pewnie
    byś chciał żeby zamiast kg cukru, sprzedawali na ziarenka, bo czujesz
    się oszukany. No dobra, cukier może sobie postać ale np cytryna:
    Potrzebujesz plasterek a reszta Ci zgnije :> OSZUKALI!
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>