  • Data: 2009-05-15 11:20:34
    Temat: Re: wynagrodzenie dla fotograf????????????????????????????
    Od: luxcamera <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Agent wrote:
    > Dla mnie mogłeś przepłacic nawet 3x za to samo co w innym sklepie mozna
    > kupic taniej. Masz lepszy sprzęt bo zapłaciłes drożej?

    Sprzęt nie jest lepszy, tylko nie kupiony tam, gdzie najtaniej -
    zapłaciłem za doradztwo i fachową obsługę i zawsze tak robię - to chyba
    proste.
    iso zarzucił mi, że oszczędzałem na grafiku i webmasterze, a narzekam,
    że ktoś oszczędza na fotografie. Nie była to prawda.
    Pisząc, że sprzętu nie kupiłem najtaniej, chciałem podkreślić tylko to,
    że oprócz towaru, czy usługi, płaci się też za obsługę, fachowość.
    Dodam, że z całą świadomością preferuję współpracę z firmami, które nie
    działają w "szarej strefie".
    Płacę więcej, bo chcę, bo mnie stać, bo zarabiam po to, żeby inni,
    którzy się wykazali obsługując mnie, też mogli zarobić.
    Pewnie głupi jestem.

    > Zaczęło się od tego że komus nie dali zlecenia na 2000 zl , widzę że
    > zwolennicy tej opinii zmienili to na 200 zł

    Wybacz, ale to ja zacząłem i zaczęło się od 200zł za reportaż. 2000zł
    pojawiło się w kontekście kolejnego przykładu taniości.

    > Jest klient który chce płacic za określone zdjecia to co za problem?

    Jak jest klient, który chce płacić, to nie ma problemu - nie o tym była
    mowa.

    Ra-V
    www.luxcamera.com
    www.mylightsensitivity.blogspot.com
    Nie po to Bóg dał nam inteligencję, żebyśmy mieli ułatwiać sobie życie.