  • Data: 2009-05-14 22:23:15
    Temat: Re: wynagrodzenie dla fotograf????????????????????????????
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie twoje rozumowanie i argumenty całkowicie nie podobają się bo,
    > uzywając
    > wzniosłych, ale chyba tu pasujących słów, nie podoba ci sie wolność!
    > Wolnośc wyboru!
    > Uważasz bowiem, że powinny być jakieś" uczciwe" stawk (oczywiście ustalane
    > przez Ciebie, czy ogólniej przez kartel fotografów, broń Boże przez
    > klientów;-), a ci, którzy produkują się taniej (albo zamawiają taniej)
    > postepują wg ciebie niewłaściwie, a stąd tylko kroczek, aby tego jakoś
    > urzedowo zabronić;-)
> [...]
    ================
    Też tak sądzę - szkoda, że właśnie w innych zawodach
    (choćby u wspomnianych prawników) tak nie jest..
    W zawodzie fotografa jest jeszcze jeden aspekt
    - jest nim grupa ludzi działających na czarno, z którymi
    trudno konkurować ekonomicznie. Te osoby nie płacąc ZUSów
    podatków i innych characzy wychodzą z cenami 50 niższymi
    co pokona często nawet widoczne różnice jakościowe.
    Stąd może rozgoryczenie fotografa, który musi te wszystkie
    haracze opłacać.
    Adam