    From: h...@p...onett.pl
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: wymieniłem procesor...
    Date: Wed, 05 Jan 2011 00:18:21 +0100

    "JoteR" wrote:

    >Możliwości są dwie. Albo wątkotwórca zełgał, że - cytuję:
    >"W panelu sterowanie-->system widzę nowego procka "
    >i wtedy problem *być może* jest (czy na tą grupę, to zależy od tego, co
    >wykrywa BIOS, no ale tego gamoń nie raczył już napisać), albo nie rozumiesz
    >zacytowanego powyżej stwierdzenia,

    Ty naprawde nie rozumiesz co ja do ciebie pisze ;)
    Joter - wez wroc i przeczytaj moj pierwszy post w tym watku, pomysl, do czego
    sie przywalilem. Mnie naprawde nie interesuje, czy piszemy na grupe o pececie,
    windowsie, czy czego tam, ja wykazalem po prostu nielogicznosc Twojego
    argumentu. I _TYLE_ w temacie. Ty probujesz pociagnac temat dalej i tu sie zgodze -
    smiecimy na tej grupie. Ale to jest jakby wtorne do tego, o co mi chodzilo.

    >Dlaczego nie poradziłeś tego wątkotwórcy, który nie dość, że napisał na
    >niewłaściwą grupę, to jeszcze naubliżał tym, którzy nie domyślili się z
    >fusów, jaki ma system i z jakiego na jaki zmienił procesor?

    Powtorze jeszcze raz spokojnie - to nie ma znaczenia, poniewaz ja probowalem wykazac
    twoj blad
    myslowy niezaleznie od tego czego dotyczyl temat watku. Poniał w końcu?

    >Tobie też nie
    >podobają się zasady polskiego Usenetu? To załóż sobie swój własny i tam
    >trolluj do upojenia razem ze swoim kolegą śmieciarzem.

    Tu juz sobie pozwoliles pojechac nieco za daleko i za bardzo ruszyles
    wyobraznia :)